ludzie o czarnej skorze

1. Data: 2020-09-04 12:00:42

Temat: ludzie o czarnej skorze
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

spotkalem sie ostatnio z takim napisem na domu, jak ja nie bede to ty
tez nie bedziesz, fajnie, czy ja polowalem na nich? zyje w kraju, w
ktorym maja wszytsko i nic nie musza robic, czy ja mam jakis wplyw na
USA? dla mnie to byl zawsze chory kraj, oczekiwanie ode mnie, ze bede
zwalczal przeniesione problemy niewolnictwa, pokoleniowe, to jakas
farsa, i tak z drugiej polskiej strony, obejrzalem filmik, czlowiek
robil zakupy w markecie, stanal za nim czlowiek jak wypakowywal zakupy
do samochodu, w wozek wrzuca sie zlotowke albo dwie zeby go odpiac, nie
ma sprawy, wez sobie wozek, a ile tam jest? zlotowka, a to nie, za
zlotowke to nie odprowadze wozka, zaczynam coraz bardziej kochac PRL
chociaz wydawalo mi sie to niemozliwe
--
gazebo

2. Data: 2020-09-04 17:36:09

Temat: Re: ludzie o czarnej skorze
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.09.2020 o 12:00, gazebo pisze:
> [...]
> nie ma sprawy, wez sobie wozek, a ile tam jest? zlotowka, a to nie, za
> zlotowke to nie odprowadze wozka, zaczynam coraz bardziej kochac PRL

Zwalczać - nie, ale moim zdaniem przeprosić za białych możesz, a nawet
powinieneś, bo jak najbardziej ma to sens. Jakiś czas temu odwiedziłem
znajomych w Jugosławii (teraz Serbii) i myślisz że źle zrobiłem
przepraszając ich za Polskę,.

3. Data: 2020-09-04 18:07:36

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/09/2020 o 16:36, trybun pisze:

> [...]
> powinieneś, bo jak najbardziej ma to sens. Jakiś czas temu odwiedziłem
> znajomych w Jugosławii (teraz Serbii) i myślisz że źle zrobiłem

nie czuje sie kulturowo odpowiedzialny za to jak powstala USA, zdaje
sie, ze dnem jest to, ze sami polowali na siebie, ja moge pomoc
czlowiekowi, nie dlatego, ze jest czarny, ani bialy, ani skosny, a moze
czerwony, za Polske tez nie mam zamiaru przepraszac, nie ja pojechalem
na Zaolzie i nie byla to moja decyzja, nie bede tez przepraszal za
Zydow, ani za Gorbaczowa, ani za nikogo innego, moge przeprosic za
siebie, chyba tylko za to, ze urodzilem sie bialy i Polakiem, bo nic
innego nie przychodzi mi do glowy, na co nie mialem zadnego wplywu

--
gazebo

4. Data: 2020-09-05 12:10:23

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.09.2020 o 18:07, gazebo pisze:

> [...]
> przeprosic za siebie, chyba tylko za to, ze urodzilem sie bialy i
> Polakiem, bo nic innego nie przychodzi mi do glowy, na co nie mialem

Sytuacje stawiają nieraz człowieka w trudnym położeniu,. A bo to chcąc
nie chcąc tworzymy w ramach gatunku jakąś wspólnotę,. Osobiście nie
czuję żadnych, ale to żadnych więzi wspólnotowych z kolejnymi polskimi
władykami, ale jakoś tak podświadomie czułem że muszę za nich przeprosić
swoich serbskich przyjaciół za to co im zrobili i nadal robią. Nie czuję
także jakichś więzi z białą częścią USA, ale gdybym w ciemnej uliczce
amerykańskiego miasta spotkał murzyna skopanego przez białych osiłków ,
to też bym w swoim białym  imieniu za nich przeprosił.

5. Data: 2020-09-05 17:07:24

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/09/2020 o 11:10, trybun pisze:

> [...]
> amerykańskiego miasta spotkał murzyna skopanego przez białych osiłków ,
> to też bym w swoim białym  imieniu za nich przeprosił.

ja moge pomoc a nie przepraszac

--
gazebo

6. Data: 2020-09-05 19:18:43

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 4 września 2020 12:00:44 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:
> [...]
> ma sprawy, wez sobie wozek, a ile tam jest? zlotowka, a to nie, za
> zlotowke to nie odprowadze wozka, zaczynam coraz bardziej kochac PRL

Taki stary szmonces się przypomniał:

W Nowym Orleanie, w tramwaju siedzi Murzyn i czyta gazetę żydowską. Współpasażer-Żyd
klepie go poufale po ramieniu i mówi:
- Mało panu, że jest pan Murzynem?...

7. Data: 2020-09-06 11:15:47

Temat: Re: ludzie w czarnej skorze
Od: Chris Sky <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 5 września 2020 o 19:18:44 UTC+2 Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> Taki stary szmonces się przypomniał:
>
> W Nowym Orleanie, w tramwaju siedzi Murzyn i czyta gazetę żydowską.
Współpasażer-Żyd klepie go poufale po ramieniu i mówi:
> - Mało panu, że jest pan Murzynem?...

Dobrze dla nich dwojga ze to nie mialo miesca w Wawce na Nowym Swiecie...i w mowie
POlskiej ;P

8. Data: 2020-09-07 09:38:25

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/09/2020 o 10:15, Chris Sky pisze:

Współpasażer-Żyd klepie go poufale po ramieniu i mówi:

> Dobrze dla nich dwojga ze to nie mialo miesca w Wawce na Nowym Swiecie...i w mowie
POlskiej ;P

uwspolczesniasz sie, interesujace

--
gazebo

9. Data: 2020-09-10 13:09:13

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.09.2020 o 17:07, gazebo pisze:

> ja moge pomoc a nie przepraszac

"Przepraszam" akurat nic nie kosztuje. Natomiast każda forma pomocy to
już koszty. A wobec natłoku krzywd jaki robią innym nasi pobratymcy to
twoje okazyjne pomaganie kompletnie nic nie znaczy dla istoty sprawy.

10. Data: 2020-09-10 17:29:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/09/2020 o 12:09, trybun pisze:

> "Przepraszam" akurat nic nie kosztuje. Natomiast każda forma pomocy to
> już koszty. A wobec natłoku krzywd jaki robią innym nasi pobratymcy to
> twoje okazyjne pomaganie kompletnie nic nie znaczy dla istoty sprawy.

a tu sie bardzo mylisz, podanie reki czlowiekowi, ktory sie wlasnie
"potknal" znaczy duzo wiecej, i faktycznie, to absolutnie nic nie kosztuje

--
gazebo

reklamacja
Marksizm kulturowy? To już było.