luszczenie sie skory wokol pochwy

1. Data: 2002-12-23 15:37:51

Temat: luszczenie sie skory wokol pochwy
Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

hej wszystkim.mam pytanie moze ktos juz mial podobne dolegliwosci jak
ja.dzisiaj zauwazylam kolo swojej pochwy luszczaca sie skore,troche mnie to
piecze.odchodza takie duze platy skory.mam pytanie czy to jest poczatkowe
stadium grzybicy pochwy.aha moze to jest bardzo istotne.wczoraj z chlopakiem
troche ostro sie kochalismy,czy to moze byc przyczyna luszczenia sie skory?
dzieki za pomoc.pozdrawiam.marta

2. Data: 2002-12-23 19:31:17

Temat: Re: luszczenie sie skory wokol pochwy
Od: Egghead <E...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@p...onet.pl wystukał
(news:11f8.000004bf.3e072dce@newsgate.onet.pl):

> jest bardzo istotne.wczoraj z chlopakiem troche ostro sie
> kochalismy,czy to moze byc przyczyna luszczenia sie skory? dzieki

Obstawiam zwykle otarcie - poobserwuj kilka dni, nie draznij, myj
delikatnie. Jesli swiad bedzie sie nasilal to moze byc powod do
niepokoju.
Pozdrawiam
Egghead

medycyna pracy [spam]