macica dwurozna - poszukuje informacji...

1. Data: 2001-12-07 10:41:05

Temat: macica dwurozna - poszukuje informacji...
Od: Ania <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Poszukuje informacji na temat tej wady i jej znaczenia dla mozliwosci
zajscia w ciaze oraz donoszenia dziecka. Interesuja mnie takze wszelkie
informacje na temat mozliwosci ewentulanego usuniecia tej wady (sposoby,
ryzyku itp).
Pozdrawiam,
Ania

2. Data: 2001-12-07 22:22:57

Temat: Re: macica dwurozna - poszukuje informacji...
Od: "Livia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Przy ostatnim badaniu gin. lekarz wykryl u mnie ta sama przypadlosc i
stwierdzil, ze nie ma to wplywu na plodnosc, ani na donoszenie ciazy.
Podobno jest to wada anatomiczna i tyle...
Nie jestem lekarzem, powtarzam tylko to, co uslyszalam, wiec milo by bylo,
jakby ktos to potwierdzil :)
Pozdrawiam serdecznie,
Livia

3. Data: 2001-12-07 23:59:31

Od: "Tichy" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

moga byc klopoty z zajsciem w ciaze , nie wiem jak duza jest przegroda i
czy to rzeczywiscie macica dwurozna czy np. wystepuje w niej przegroda
jesli sa klopoty z zajsciem w ciaze przy przegrodzie stosuje sie operacje
laparoskopowa + histeroskopowe usuniecie przegrody
dsylam do podrecznika poloznictwa i ginekologii pisarskiego ( na przyklad)
pozdrawiam
ps. porady przez siec trzeba traktowac z duza doza niesmialosci

4. Data: 2001-12-10 07:50:40

Od: Ania <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za odp.
Pozdrawiam,
Ania

Poszukuje ksiazek
kwasochlonne zapalenie pluc
KSERO
Groprinosin
*** Pilnie poszukuję zabarwiacza spirytusu!! ***