macie przepisy na na rozgrzewajace zupki?

1. Data: 2002-01-05 21:53:39

Temat: macie przepisy na na rozgrzewajace zupki?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

macie moze jakies fajne przepisy na na rozgrzewajace zupki? albo inne
rozgrzewajace dania na te siarczyste mrozy?...

1. Data: 2002-01-05 22:03:55

Temat: Re: macie przepisy na na rozgrzewajace zupki?
Od: <b...@n...se> szukaj wiadomości tego autora

> macie moze jakies fajne przepisy na na rozgrzewajace zupki? albo inne
> rozgrzewajace dania na te siarczyste mrozy?...
--------------------------
Zupa z kurczaka cos w rodzaju Mulligatowny (chyba tak sie pisze)
1 kurczak z rozna (ja kupuje gotowy)
200 g bacon
1 maly por
1 jablko
1 zabek czosnku
2-3 lyzki curry
5 dl buljonu z warzyw lub kury (robie z kostki)
2,5 dl mleka
2,5 dl smietany kremowki
125 g ser roquefort (ja wylkuczam, bo nieletnie nie lubia)
sol i pieprz
troche masla albo margaryny do smazenia
Wyjac kosci z kurczaka i pokroic go na male kawalki. Pokroic
i usmazyc bacon. Pokroic por na cienkie talarki, utrzec
obrane jablko na tarce z duzymi otworami. Rozpuscic maslo,
dodac curry i czosnek a potem por i jabko. Wlac buljon,
mleko i smietane. Gotowac 10 minut. Rozdrobnic ser i wlozyc
do zupy. Posolic i popieprzyc do smaku. Wlozyc mieso
kurczaka. Posypac baconem.
Ja czasami dodaje ryz.
smacznego
baska

1. Data: 2002-01-05 22:15:04

Od: <b...@n...se> szukaj wiadomości tego autora

> macie moze jakies fajne przepisy na na rozgrzewajace zupki? albo inne
> rozgrzewajace dania na te siarczyste mrozy?...
--------------------
Jestesmy zupozerna rodzina co mi bardzo odpowiada, bo z pracy do domu
przychodze kolo 18 a nieletnie nastoletnie trenuja rozne takie sporty i jesc
porzadnie musza. A kanapkami samymi nie chca byc pasione. Dlatego zupy na
kolacje robie czesto. Najczesciej jako jedno danie i do tego najchetniej
grzanki w piekarniku albo w takim specjalnym przyrzadzie jak do gofrow.
No to dorzucam jeszcze kilka przepisow na zupy:

Zupa gulaszowa
40 dkg miesa mielonego
1 czerwona papryka pokrojona w male kawalki
1 zielona papryka pokrojona w male kawalki
4-5 ziemniaki pokrojone w kostke
1 marchewka pokrojona w plasterki
2 kostki buljonowe
2 lyzki przecieru pomidorowego
2 lyzki mielonej slodkiej papryki
1 lyzeczka majeranku
1 lyzeczka kminku
2 zabki czosnku
sol i pieprz
1 l wody
Podmazyc mieso. Dodac wode i pozostale skladniki. Gotowac przez 15 - 20 minut.

Zupa z camambert
20-30 pieczarek
10-15 dkg niezbyt dojrzalego serka camambert
5 cebulek szalotek
0,5 l buljonu warzywnego
0,5 l mleka
0,5 szklanki smietany kremowki
2 lyzki maki
1-2 lyzek soji
sol i pieprz
Odciac nozke od kapelusza i kapelusze wypelnic serem camambert. Nozki posiekac
i podsmazyc z posiekana cebula. Zalac buljonem i mlekiem. Rozprowadzic make ze
smietana i wlac do zupy. Gotowac przez 5 minut. Dodac soje, sol i pieprz.
Wlozyc wypenione serem kapelusze i gotowac przez 2-3 minuty.

Zupa pomidorowa 2 z sokiem z pomaranczy
4 szklanki buljonu z warzyw
1 cebula
2 zabki czosnku
1 puszka pomidorow á 400 g
sok z jedej pomaranczy
2 szczypty pieprzu
10 dkg baconu w cienkich plasterkach
0,5 szklanki smietany kremowki
Zagotowac buljon z pomidorami, posiekana cebula i czosnkiem. Dodac sol i
pieprz. Na koniec sok z pomaranczy. Zmiksowac. Posypac podsmazonymi
kawaleczkami baconu.
smacznego
baska

1. Data: 2002-01-05 22:33:05

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>a po czym poznac, kiedy ten ser jest niezbyt dojrzaly?

nie rozlazly i malo pachnacy
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-05 22:43:14

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sol i pieprz
> 1 l wody
> Podmazyc mieso. Dodac wode i pozostale skladniki. Gotowac przez 15 - 20

Ta gulaszowa mnie sie podoba, jutro robie, nie ma sprawy.

******
m-gosia
******

1. Data: 2002-01-05 22:52:56

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-01-05 23:19:18

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie rozlazly i malo pachnacy

acha - czyli taki, jaki jest zwykle w sklepach. dzieki!

prośba-jaki wybrać malakser?
Co ja mam z tym boczkiem zrobić???
MONISIĄTKO-dzięki
omlet