majtki ...

91. Data: 2002-05-03 22:47:27

Temat: Odp: pro?ba OT do Bischoopa
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia Samsonowicz <s...@h...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aav41t$4sp$...@n...tpi.pl...

> Mróweczko ale to przecież nie było do Ciebie-)))))
> O rany a nawet nie wiedziałam i widzisz chciałam być złośliwa i
co?......nie
> opłaciło mi się-))))))

Wiem,Kasienko,wiem :-)))

Pozdrawiam rownie cieplutko.Magda

92. Data: 2002-05-03 22:48:01

Temat: Re: pro?ba OT do Bischoopa
Od: "Kasia Samsonowicz" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Kasia Samsonowicz <s...@h...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:aas58t$qe6$...@n...tpi.pl...

wykształcone(nie

> [...]
Mróweczko ale to przecież nie było do Ciebie-)))))
O rany a nawet nie wiedziałam i widzisz chciałam być złośliwa i co?......nie
Pozdrawiam Cieplutko Kasia

93. Data: 2002-05-04 04:47:08

Temat: Re: majtki ...
Od: "Bischoop" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Samsonowicz" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> Aleś się rozmarzył aż prawie usłyszałam ten szum fal-)))
> Też myślę że wszystko jest dobre jeśli stosujemy to z umiarem.Ale wierz mi
> są ludzie którzy nie mogą przebywać na słońcu,mają np.uczulenia i wtedy
> jeśli chcą się poopalać to nie zostaje nic innego jak solarium albo
> samoopalacz-))

Ale najczesciej wiesz z jakiego powodu maja uczulenia........?
z nadmiaru przebywania plackiem na sloncu, moja mama ma wlasnie uczulenie na
slonce,
a to przez to ze potrafila siedziec plackiem nawet od godz 10 do 17, i nawet
nie wchodzila do wody.
Teraz sie jej odbilo, i spedzi troszke czasu na sloncu i dostaje wysypki.
I zastanawiajace jest wlasnie ze z solarium juz ludzie korzystaja z
umiarem, moze chodzi o pieniadze, badz traktowane sa
nalezycie rady pani siedzacej w solarium.
Przydalby sie chyba taki opiekun przed wejsciem na plaze :-))))

--
%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%
$Najwiekszy MISZCZ Internetu niepowtarzalny: Bischoop $

94. Data: 2002-05-04 04:51:02

Od: "Bischoop" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A chociaż wiesz o jaka mi satysfakcje chodziło?-))))Jak dla mnie możesz
> sobie mieć "końską"sygnaturkę,ja mam stałe łącze więc mi to "wisi"ale
> dlaczego nie bierzesz innych po uwagę.Im więcej piszemy tym oni płacą
> większe rachunki i chyba tylko o to chodzi-))))
> Czasem warto popatrzeć troszkę z odwrotnej strony,nie uważasz?

To jak sie tak przejmujesz innymi to w ogole niec nie pisz, bo inni za to
placa, naprawde abstrakcyjne myslenie.
Moja sygnaturka ma tylko 1kb, a twoj post ktory napisalas 3kb, a wiec
przeciez nie kazdy ma sciagac moje posty,
bodz chociaz z oszczednosci niech zwraca uwage na wielkosc postu ;-))

--
%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%

95. Data: 2002-05-04 08:28:49

Od: "Kasia Samsonowicz" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nalezycie rady pani siedzacej w solarium.
> Przydalby sie chyba taki opiekun przed wejsciem na plaze :-))))

Oj widzisz to wcale nie reguła,ja mam uczulenie mimo że mam ciemną karnacje
i wcale nie od leżenia plackiem na słońcu.....a moje dzieci...młodszy ma 3
latka i też musimy uważać z dawką promieni,zanim się zacznie na dobre słońce
trzeba go do niego powoli przyzwyczajać aż do momentu kiedy w końcu organizm
się przyzwyczai,a też ma ciemna karnacje-( Z Oskarem(12 lat) było dokładnie
tak samo i lekarz co wiosnę stwierdzał u niego różyczkę...dobre nie?
O jeszcze ,czasem ludzie biorą leki które działają w taki sposób ze nie
wolno im przebywać na słońcu.........
A zresztą całe szczęście że jest taki wynalazek jak solarium i wcale mi nie
chodzi o sferę finansową-))))))
Kasia
http://www.republika.pl/kasiasamsonowicz/

96. Data: 2002-05-04 11:15:54

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 May 2002 09:12:58 +0200, podpisując się jako "Bischoop"
<s...@b...pl>, napisałeś (aś) :

>Jednak nie ma nic przyjemnijszego od opalania sie na plazy nad morzem, przy
>wspanialym powiewie morskiego powietrza.

Gdy człowiek leży przy człowieku, biegające maluchy sypią piachem
dookoła a tuż obok rozłożyła swoje manele przeurocza grupa nastolatków
z radiem na full radośnie przygrywającym dresiarskie kawałki :)

Marzena

97. Data: 2002-05-04 12:02:10

Od: "Bischoop" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> są ludzie którzy nie mogą przebywać na słońcu,mają np.uczulenia i wtedy
> jeśli chcą się poopalać to nie zostaje nic innego jak solarium albo

Jenak poniekad dodam iz co naturalne to lepsze, i tyczy sie tp powiedzenie
rowniez opalenizny,
opalanie z solarium moze szkodzic nawet osobom ktore nie maja w ogole
zadnego uczulenia na zadne promieniowanie,
promienie UVA wnikaja przez naskorek do skory wlasciwej i uszkadzaja tam
wlokna kolagenowe i elastynowe, te zas odpowiadaja za sprezystosc i gladkosc
skory, oraz niszcza naczynka krwionosne, przejawia sie to tym iz sa widoczne
pajeczynki na twarzy,szyi. Do tej pory lekarze nie rozwiklali jeszcze
jednego sporu: czy solarium powoduje raka skory.

Zebys nie sadzila ze jestem negatywnie nastawiony na Solarium, podam
pozytywne cechy: solarium pomaga w leczeniu tradziku, wszak ze krotkotrwale,
ale przeciez kobieta ktora chce utrzymywac opalenizne, chodzi regularnie do
solarium

--
%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%

98. Data: 2002-05-04 14:28:06

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Bischoop zapodała:

> Jednak nie ma nic przyjemnijszego od opalania sie na plazy nad morzem,
> przy wspanialym powiewie morskiego powietrza.

A właśnie, że jest;-> Opalanie się przy grabieniu sianka, bo łączy
przyjemne z pożytecznym i nie ma 100 osób na m2. A ten pachnący wiaterek...
--
Pozdrawiam:
Justyna

99. Data: 2002-05-08 01:22:12

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Asiunia <j...@p...gda.pl>, odpisuję zatem co
następuje:

| A tak wracajac do tematu, co to za robaki? i ona potem te majtki
odwraca na
| prawa strone i ma darmowy balsam na cialo?:-))

Podpowiem, że mogą to być algi morskie - wszak i środowisko
kwaśno-rybne... (że agresywni i porównywalnie ze słoną wodą
morską, to pewne :->)... a algi to wszak ceniony składnik kremów
do pielęgnacji cery ;->>>
Wiesz co? Już sobie odpuszczę, bo widzę, że niektórym tylko dać
pretekst i sobie całą ideologię dorobią, co też ten didziak sobie
myśli, jakim to on nie jest ograniczonym człowiekiem, co on o
całych narodach środkowej Europy sobie nie myśli... itp... :->>>
W każdym razie naprawdę cenię Twoją (i wszystkich, którzy nie
poczerwienieli ze wściekłości czy świętego oburzenia ;->) zdolność
do właściwego czytania żartów, nawet tych niezupełnie smacznych
(choć mi takie smakują najbardziej ;->) :-)

Pozwól, że podczepię się pod Twoją wypowiedź i wypowiem się w
stronę tłumu z różańcami :-)

A może i jestem (głupi, zarobaczony, brudny, chamski - wsadź
sobie, co tylko tutaj chcesz, zacietrzewiony czytelniku :->) -
tyle, że umiem śmiać się z siebie :-))))))))))) i to jest piękne,
hehe ;-)P

Jeśli pozwalacie dziecku oglądać film z czerwonym znaczkiem, nie
miejcie później do TV pretensji, że film był taki czy owaki.
Podobnież i ja - posta odpowiednio ogrodziłem ostrzeżeniami...
Przed brutalnością żartu ostrzegałem; czytali tylko Ci, którzy
chcieli przeczytać i uważali się za przygotowanych psychicznie -
więc o co macie pretensje? :->
Prosiłem, żeby nie praktykować poniżej pretensjonalnych oburzonych
"potrząsań siwą głową i pogróżek laską"- więc pobożne "łolaboga, a
fe" wiecie, gdzie mam?
Właśnie tam :-)
Zbędny ruch na serwerach, a szkoda tych dziesiątek dysków twardych
i setek wirujących talerzy, sunących głowic... itp ;->

P.S. Ale w tym HTML-u o kobiecie, która to kliknie na link nie dla
siebie, mieli rację - kobieta nigdy nie słucha poleceń :->
(Bajka o idealnym mężczyźnie, idealnej kobiecie i świętym Mikołaju
podróżujących jednym autem :->)

Pozdrawiam wszystkich znających definicję słowa "żart" na zjeździe
sztywniaków ;->
didziak ;->

100. Data: 2002-05-08 01:42:12

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Oleńka <o...@b...wroc.pl>, odpisuję
zatem co następuje:

| Slicznie Ci sie kojarzy..eh....

No dobrze, mi się kojarzy tak :-) nie może? :-)

prawda?
zastosować
| Dzidziak

d-i-dziak :-)

| mi nie chodzi o to, że dowcip jest nieapetyczny, tylko że
chamski
| i powielasz jakieś durne stereotypy....a powtarzając taki
kretyński dowcip
| jeszcze je utrwalasz.

No to równie dobrze przestańmy opowiadać dowcipy o Szkotach ;-)
No cóż - o blondynkach to już hoho - do Trybunału w Hadze ruszmy
bo już wytrzymać nie można...
(o nauczycielach, policjantach, grabarzach, itp, itd.)
Hm, no i finally o papieżu, który na skandowane nie kończące się
"Elvis, Elvis!" zaczyna śpiewac drżącym głosem z balkonika: "Love
me tender..."
Troszkę dystansu do otaczającego nas świata i żartów opowiadanych
na różne tematy :->>>>

| Pliiiz, nie mam nic przeciwko dowcipom, ale nie ten poziom....

A przed tym ostrzegałem, prawda? :-)

Sorrki, ale NIE odpuszczę :-) tylko remont w domu mnie na parę dni
pofszczymau i widzę już, że sporo straciłem (starsze posty chyba
poszły w niepamięć :-/) :-).
Byłaś ostrzegana i jako wrażliwa na niski poziom, mojego posta
winnaś ominąć :-) Wiń własną ciekawość - hardcore było dla
twardzieli i jak tylko mogłem, kilkakrotnie i jasno to napisałem
:-)P

Pozdrawiam :-)
didziak :-)

Do .....