mąka ziemniaczana

1. Data: 2001-05-01 01:46:00

Temat: Re: mąka ziemniaczana
Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Barbara" <b...@p...onet.pl> wrote in message
news:3aed023b$1@news.vogel.pl...
> Dostałam 3 kg mąki ziemniaczanej i nie wiem, co z nią zrobić.
> Przy moim zużyciu czasem do biszkoptu starczy mi na 10 lat a w tym czasie
> to chyba zalęgną się tam jakieś zwierzątka.
> Czy wiecie do czego można użyć tej mąki w większej ilości?
>
> pozdrawiam
> Basia

Ugotuj krochmal.
A tak powaznie, mozesz sobie kisielki gotowac..
Ania

1. Data: 2001-05-01 07:58:51

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dostałam 3 kg mąki ziemniaczanej i nie wiem, co z nią zrobić.> pozdrawiam
> Basia

Mozesz tez piec babki piaskowe, gdzie uzywa sie pol na pol make ziemniaczana z
pszenna.

powodzenia

iza

1. Data: 2001-05-03 12:10:39

Od: "WP" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@y...com> napisał w wiadomości

> Mozesz tez piec babki piaskowe, gdzie uzywa sie pol na pol make
ziemniaczana z
> pszenna.

Witam i wtrącam swoje trzy grosze:
mąką ziemniaczaną zagęszczam sosy pieczeniowe, a półfrancuskie
kluseczki polane takim sosem smakują i wyglądają wspaniale.
Pozdrawiam.
--
WP

pędy bambusa i wodne orzeszki