makabra_bonsaikitten

1. Data: 2001-06-09 14:16:54

Temat: makabra_bonsaikitten
Od: "Monika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

For those of you who cannot read the message below. My friend sent this to
me and it leads to the page where this guy on the internet sells cats raised
in glass containers. This is really sick, take a look
http://www.bonsaikitten.com/bkmethod.html. I will get back to you with the
info, what we might be able to do.... Thanks for now, Ewa

2. Data: 2001-06-09 14:33:00

Temat: Re: makabra_bonsaikitten
Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:

> http://www.bonsaikitten.com/bkmethod.html. I will get back > to you with the
> info, what we might be able to do.... Thanks for now, Ewa

Oj, naiwni... Strona jest dowcipem i jak widać nie brakuje ludzi bez
poczucia humoru, którzy podniecają się i rozsyłają info o niej ile
wlezie. Proszę nie smiecić na grupach i nie krospostować.

FUT pl.test

mh
--
Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl

3. Data: 2001-06-09 15:28:22

Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poprosze o zdjecia:
1. Kota
2. Butelki.
Photoshopa juz mam ;)))

4. Data: 2001-06-10 03:54:56

Od: "SOLID" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję trochę większy słój lub beczkę i zrobimy ładne bonsaimoniken
slav

5. Data: 2001-06-11 09:40:58

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SOLID <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9g05rt$32o$...@n...tpi.pl...
> Proponuję trochę większy słój lub beczkę i zrobimy ładne bonsaimoniken

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))

Moniko ! Prosimy o zdjecie !

J.

6. Data: 2001-06-11 16:14:26

Od: "Monika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo śmieszne!
nie jestem stałym bywalcem grup dyskusyjnych i niekoniecznie muszę mieć
najświeższe informacje o tym co jest grane, co jest dowcipem, a co nie!
często działam spontanicznie i nie uważam tego za coś złego!
proponuję Panom odreagowanie stresów poza grupą! jeśli kogoś uraziłam tym co
przysłałam to przepraszam!
zauważyłam, że na grupach jest coraz więcej hardych dowcipnisiów!
--
"Powiedz mi coś miłego albo nic"
Monika

7. Data: 2001-06-11 16:28:37

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

In pl.rec.zwierzaki Monika <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> najświeższe informacje o tym co jest grane, co jest dowcipem, a co nie!
> często działam spontanicznie i nie uważam tego za coś złego!
A szkoda. Myśleć, myśleć trzeba.

EwaP HF FH
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

8. Data: 2001-06-11 17:09:13

Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:

> często działam spontanicznie i nie uważam tego za coś złego!
> proponuję Panom odreagowanie stresów poza grupą! jeśli kogoś > uraziłam tym co
przysłałam to przepraszam!

Myslę, że uwagi były skierowane nie tyle do Ciebie (już za późno,
dałas sie nabrać, czego dowodem Twoj post :))) ale do potencjalnych
kolejnych uczestników tego e-łańcuszka sw. Antoniego.

> "Powiedz mi coś miłego albo nic"

Mogę zamruczeć. A propos bonsajkitten, to mam w zanadrzu link z tak
obrzydliwie paskudnym jpegiem, że aż się zastanawiam, czy TO może byc
wynik pracy fotoszopa, jak bonsaikitten, czy też real bywa aż tak
koszmarny. Ale oczywiscie na grupy nie przeslę :)

marcin ha, miłosnik kotów (nie bonsai)
--
Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl

9. Data: 2001-06-11 17:32:39

Od: "kekacz" <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek P. Urbanowicz napisał(a) w wiadomości: <9ftf5a$gev$1@news.tpi.pl>...
>Poprosze o zdjecia:
>1. Kota
>2. Butelki.
>Photoshopa juz mam ;)))

Tu nie ma sie z czego smiac, to bardzo powazna sprawa. A jesli te zdjecia
powstaly na pirackim Photoshopie??? :-)))))))))))))))))))))))))))
I znowy producent podniesie ceny oprogramowania :-)))))

10. Data: 2001-06-12 07:04:18

Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kekacz" <n...@k...com> napisał w wiadomości
:
: Jacek P. Urbanowicz napisał(a) w wiadomoœci:
<9ftf5a$gev$1@news.tpi.pl>...
: >Poprosze o zdjecia:
: >1. Kota
: >2. Butelki.
: >Photoshopa juz mam ;)))
:
: Tu nie ma sie z czego smiac, to bardzo powazna sprawa. A jesli te zdjecia
: powstaly na pirackim Photoshopie??? :-)))))))))))))))))))))))))))
: I znowy producent podniesie ceny oprogramowania :-)))))

Podniesie, bo zostanie obciazony wielomiliardowym odszkodowaniem za
dreczenie wirtualne zwierzat ;-)

--

Leszek Grelak vel Lesio5
UIN 9467245