makaron,pieczarki itd

1. Data: 2005-01-15 20:15:42

Temat: makaron,pieczarki itd
Od: "madzia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
moze ktos mi pomoze...
Robie walsnie jakis sos do makaronu, typu spaghetti. Mam podsmazona cebulke
z czosnkiem, robia sie pieczarki i wlasnie mysle, czy do tego nadaje sie
tunczyk z puszki?Nie mam miesa mielonego.Wydaje mi sie,ze ten sos bedzie
ubogi..:(.Mam zamiar przyprawic ten sos po wlosku,czyli bazylia,oregano
itd...pasuje tunczyk?

dzieki,
pozdr
Magda

1. Data: 2005-01-15 20:16:31

Temat: Re: makaron,pieczarki itd
Od: "madzia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madzia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nadaje sie tunczyk z puszki?Nie mam miesa mielonego.Wydaje mi sie,ze ten
> sos bedzie ubogi..:(.Mam zamiar przyprawic ten sos po wlosku,czyli

aaaa...i oczywiscie sos pomidorowy...

1. Data: 2005-01-15 20:20:07

Od: "A.L." <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

madzia wrote:

> ten sos bedzie ubogi..:(.Mam zamiar przyprawic ten sos po
> wlosku,czyli bazylia,oregano itd...pasuje tunczyk?

Wg mnie nie pasuje, ale to rzecz gustu.
Ania

1. Data: 2005-01-15 22:43:29

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ten sos bedzie ubogi..:(.Mam zamiar przyprawic ten sos po
> wlosku,czyli bazylia,oregano itd...pasuje tunczyk?

Widziałam gdzieś przepis na spaghetti z tuńczykiem ale sosu
pomidorowego tam nie było. Myślę że nie bardzo pasuje - jadłam kiedyś
tuńczyka z puszki, który był w sosie pomidorowym i rewelacja to to nie
była.
Ania

--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
*********************

1. Data: 2005-01-15 22:53:45

Od: "madzia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tam nie było. Myślę że nie bardzo pasuje - jadłam kiedyś tuńczyka z
> puszki, który był w sosie pomidorowym i rewelacja to to nie była.
mnie tez jakos nie pasowalo..zrezygnowalam:)
dzieki
pozdr
magda

1. Data: 2005-01-16 04:49:35

Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> aaaa...i oczywiscie sos pomidorowy...

ja bym zrobiła śmietanowy sos

1. Data: 2005-01-16 04:50:32

Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wg mnie nie pasuje, ale to rzecz gustu.

moim zdaniem również nie

1. Data: 2005-01-18 12:53:55

Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

a ja tak jadłam i tak robie spagetti.sos pomidorowy, makaron, ale tunczyka
nie gotuje , tylko na ugotowany makaron,daje sos, i tunczyka, posypuje
pietruszka. Tak jadłam w lokalu,pycha.

jedynie co nie pasuje to,albo tunczyk,albo pieczarki i nie gotowac tunczyka.

Joa

Dietetyczna kuchnia
bezy
Pieczarki !!!