"male" cisnienie krwi

1. Data: 2004-02-24 09:55:23

Temat: "male" cisnienie krwi
Od: "Niutka" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Bylam dzis u pobrania krwi i pielegnierka pobierala ja znacznie dluzej niz
zawsze. Na koniec stwierdzila, ze mam "male" cisnienie krwi. Czy to moze o
czyms swiadczyc? Czy gdybym miala w tym momencie badane cisnienie aparatem,
to wykazalby niedocisnienie?

Niutka

2. Data: 2004-02-25 19:59:01

Temat: Re: "male" cisnienie krwi
Od: "Rafał" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eee tam.Ciśnienie krwi dotyczy ciśnienia tętniczego a nie żylnego...A krew
pobiera się z żyły a nie tętnicy...Spoko.

http://www.gazeta.pl/usenet/

3. Data: 2004-02-26 08:47:23

Od: "mewah" <m...@b...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niutka napisał/-a:

> Bylam dzis u pobrania krwi i pielegnierka pobierala ja znacznie
> dluzej niz zawsze. Na koniec stwierdzila, ze mam "male" cisnienie
> krwi. Czy to moze o czyms swiadczyc?

moze swiadczyc o tym, ze ma malo pijesz :-) (i nie chodzi mi tu o napoje
wyskokowe ;-) )

--
pozdrawiam,
mewah