małe co nieco

1. Data: 2003-01-10 11:09:15

Temat: małe co nieco
Od: "Klaudia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy czytelnicy !!!
Chciałabym rozpocząć dietę która będzie najlepsza dla mego organizmu,po
której będe się naprawde dobrze czuć i będę wiedzieć że jest bezpieczna, nie
chce również unikać słodyczy !!! klaudia

2. Data: 2003-01-10 11:35:21

Temat: Re: małe co nieco
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klaudia" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
nie
> chce również unikać słodyczy !!! klaudia
Ciezko pogodzic jedno z drugim,bo slodycze sa tym"Zlym" czego kazda dieta
kaze sie wystrzegac.Ja osobiscie i czesc osob tutaj jestesmy na metodzie
Montignac.Ej sie sporo okreslone produkty,chudnie,je sie wartosciowe pokarmy
a jakies tam desery tez sie znajda.Pozdrawiam Hafsa

3. Data: 2003-01-10 12:10:00

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> chce również unikać słodyczy !!! klaudia

to chyba jakis troll???
a moze nie chodzi o odchudzanie?
zreszta bez roznicy - ja nie znam diet, w ktorych slodycze sa dozwolone.

Kafka

4. Data: 2003-01-10 15:49:24

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klaudia" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> Drodzy czytelnicy !!!
> Chciałabym rozpocząć dietę która będzie najlepsza dla mego organizmu,po

często zadawane pytania na temat diety
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ kliknij "dieta"

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

5. Data: 2003-01-11 20:40:48

Od: "M.Jereczek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozna zastapic kupne slodycze zdowymi: figami, daktylami itp, ale maja one
od cholery kalorii i weglowodanow wiec moim zdaniem na czas odchudzania
trzeba zapomniej o takich rzeczach. Ja juz zapomnialam jak one smakuja ;)

Louve

dieta a niedoczynnośc tarczycy
MM soczewica
MM-skutecznosc