male muszeleczki

1. Data: 2002-06-28 11:57:36

Temat: male muszeleczki
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej hej.
Ugotowalo mi sie wczoraj ogromnie duzo takich malutkich muszeleczek
makaronowych. Dzieciarnia wszystkiego nie zdolala pochlonac no i mam
jeszczedzis calkiem sporo.
No i tak przypadkiem mam tez dzisiaj gosci....
Any ideas?
Salatka mi chodzi po glowie jakas, no ale moze by cos na cieplo?
Badzcie jak zwykle niezwykle kreatywni please....
Uklony
AniaK

1. Data: 2002-06-28 12:21:27

Temat: Re: male muszeleczki
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Salatka mi chodzi po glowie jakas, no ale moze by cos na cieplo?
> Badzcie jak zwykle niezwykle kreatywni please....

a zrobić zapiekankę z jajkiem i serem żółtym na wierzch? Do tego sos
pomidorowy, abo i nie.

Waldek

1. Data: 2002-06-28 12:25:51

Od: "Artur Z" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Uniwersalna salatka wloska" :-) :
makaron
pomidor
oliwki
dalej opcjonalnie: tunczyk lub kielbaska,serek zolty,szyneczka,salami,ser
feta etc
sosik: oliwa z oliwek,zabek czosnku,oregano(fajnie jak swieze) zamieszac i
polac
salatke
Latwo zapamietac a mozliwosci szerokie ;-)

Artur

1. Data: 2002-06-28 12:34:50

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3D1C54C7.CE82A5D8@ukbf.fu-berlin.de...

> a zrobić zapiekankę z jajkiem i serem żółtym na wierzch? Do tego sos
> pomidorowy, abo i nie.
>
> Waldek

No tak mi troche zapiekanka sie marzy, ale... same kluchy?
Myslalam jakiegos brokulka dorzucic czy cus - ale tak do tych malych
muszeleczek jakos mi nie pasuje ...
Wiesz, goscie, czlowiek troche by chcial zecby to wygladalo i najlepiej
jeszcze smakowalo ...
AniaK

1. Data: 2002-06-28 12:37:26

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Z" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> polac
> salatke
> Latwo zapamietac a mozliwosci szerokie ;-)

No tak, jak nie wymysle (razem z Wami) czegos cieplego to bedzie salatka.
Skladniki to u mnie sa zawsze improwizowane, ale myslalam o szynce,
ogorkach, malych cebulkach w occie zeby chrupalo, no i pare tam innych wg
systemu co mi w reke wpadnie i bedzie ladnie sie komponowalo.
Dzieki w kazdym razie
AniaK

1. Data: 2002-06-28 12:42:19

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> muszeleczek jakos mi nie pasuje ...
> Wiesz, goscie, czlowiek troche by chcial zecby to wygladalo i najlepiej

możesz dodać. Bym dał dość drobno podziabane, aby miały podobny format
jak muszelki. Możesz też dać kukurydzę z puszki, groszek zielony i
marchew pociętą w kostkę. Coś takiego serwuje czasami nasza stołówka,
właśnie z sosem pomidorowym i dobrze spieczoną skórką serową. Aha, jajko
i trochę mleka/śmietany rozbełtać.

Waldek

1. Data: 2002-06-28 12:46:30

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3D1C59AB.7356F3C7@ukbf.fu-berlin.de...

> możesz dodać. Bym dał dość drobno podziabane, aby miały podobny format
> jak muszelki. Możesz też dać kukurydzę z puszki, groszek zielony i
> marchew pociętą w kostkę. Coś takiego serwuje czasami nasza stołówka,
******
no co Ty mi tu moja kuchnie do stołowek porownujesz hihi. Inna sprawa ze
WASZE stolowki pewnie inne niz NASZE stolowki ;-)

> właśnie z sosem pomidorowym i dobrze spieczoną skórką serową. Aha, jajko
> i trochę mleka/śmietany rozbełtać.
>
> Waldek

No i chyba tak zrobie. Moze bez tej marchewki. Ale brokul i kukurydza i
groszek - czemu nie.
Dzieki
AniaK

1. Data: 2002-06-28 12:52:36

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> ******
> no co Ty mi tu moja kuchnie do stołowek porownujesz hihi. Inna sprawa ze
> WASZE stolowki pewnie inne niz NASZE stolowki ;-)
ostatnio jadłem w niej w zeszłym roku. Żarcie jest podlejsze, za to dużo
droższe niż było. Chodzi o sam sposób zagospodarowywania resztek.
Czasami pakują do tego brukselkę, ale mi nie pasuje.

> No i chyba tak zrobie. Moze bez tej marchewki. Ale brokul i kukurydza i
> groszek - czemu nie.

Aha, gałka muszkatołowa pasuje jako przyprawa (jak kto lubi).

Smacznego

Waldek

ku przestrodze - Oetker
wariacja nt.sera brie