malo swiatla w pokoju [okno wschodnie] jakie rosliny?

1. Data: 2002-01-03 19:20:47

Temat: malo swiatla w pokoju [okno wschodnie] jakie rosliny?
Od: "herakil" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam. mam taka prosbe. chodzi mi nazwy roslin pokojowych jakie moga rosnac
w pokoju gdzie niema zbyt duzej ilosci swiatla a temperatura zima to ok 18'C
a latem 20 do 22. mam juz w nim 2 gatunki difenbachii,szparage,zanokcice
gniazdowa (nidus avis),zielistke,cisusa australijskiego i rombolistnego,hoje
rozowa,marante,kilka paproci,meczennice (na
oknie),scindapsusa,skrzydlokwiaty,trzykrotke wezykowata,grubosza,juke i
syngonium. czy mozna dolozyc cos jeszcze?
dziekuje z gory za wszelkie propozycje.

2. Data: 2002-01-03 21:06:54

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałem dopisać skrzydłokwiata ale już masz - u nas rozrasta się szalenie
bez względu na porę roku i cały czas kwitnie.
Może jeszcze fiołki? - potrafią być bardzo wdzięczne.
Pozdrawiam
Bogusław Drugi BoG

3. Data: 2002-01-04 06:11:32

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
,scindapsusa,skrzydlokwiaty,trzykrotke wezykowata,grubosza,juke i
> syngonium. czy mozna dolozyc cos jeszcze?

Trudne warunki znosi także aspidistra ( żelazne liście), bluszcze zielone i
niektóre calatee (te o błyszczących skórzastych liściach).

Majka

4. Data: 2002-01-04 13:41:08

Od: basia <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze fikus debolistny i szeflera..ale one wymagaja choc polcienia

basia

5. Data: 2002-01-04 17:59:36

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "herakil" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Pokój mam północny :

Kupiłem kilka miesięcy temu roślinkę "zamia "
Jest bardzo wytrzymała .
Jeśli chcesz to podam namiar na producenta w sieci .

Także nieżle rosną draceny - jak nie zapomnę podlać ;-)))
Na oknie zaś wspaniała-chyba szeflera (nie wiem bo małżonka znalazła toto
kiedyś na śmietniku i przywiozła do domu - 600 km) a ja pielęgnuję teraz tę
roślinę z wielką czułością.
Także na oknie fikus-beniamina , ale nie rośnie tylko trwa .
NA TV tenże w formie bonsai - od 8 lat się nie zmienia ;-))
Zygokaktus bardzo dobrze rośnie.

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof

6. Data: 2002-01-07 07:15:53

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oknie),scindapsusa,skrzydlokwiaty,trzykrotke wezykowata,grubosza,juke i
> syngonium. czy mozna dolozyc cos jeszcze?

Jak skrzydłokwiat, to jeszcze alokazja i anturium. Szparagi - różne. Kliwia.
Kalatee i bilbergia.

Pozdrawiam, Basia,

mrozzzzzy
altana