maly basen na ogrodzie dla dzieci?

1. Data: 2004-08-12 16:47:17

Temat: maly basen na ogrodzie dla dzieci?
Od: "StGo" <s...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wlalem do takiego basenu wode i juz praktycznie na drugi dzien byla nie
zachecajaca do kapieli.
Czy sa jakies srodki, aby woda mogla postac troche w takim baseniku.
Jest to dosc uciazliwe zmieniac codziennie wode i czekac az sie ogrzeje.
Pozdrawiam i prosze o informacje.
StGo

2. Data: 2004-08-12 17:45:18

Temat: Re: maly basen na ogrodzie dla dzieci?
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"StGo" <s...@p...net.pl> wrote in message

> [...]
> Czy sa jakies srodki, aby woda mogla postac troche w takim baseniku.
> Jest to dosc uciazliwe zmieniac codziennie wode i czekac az sie ogrzeje.

Jezeli jest to cos w rodzaju plastikowej balii, to niestety trzeba zmieniac wode
(i myc). Normalnie w basenie woda cyrkuluje i jest odkazana roznymi sposobami.
Najpopularniejsze, ale nieprzyjemmne dla kapiacych sie, jest chlorowanie.
Mozna tez ozonowac, a ja stosuje elektrody miedziano-srebrne (miedz przeciw
algom a srebro przeciw bakteriom) plus chlorowanie co pewien czas chlorem
niestabilizowanym (czyli chloruje sie wieczorem, a rano chlor wyparowuje).
Wazne jest tez utrzymywanie odpowiedniego pH i odpowiedniej alkalicznosci.

Ale jesli nie ma w baseniku cyrkulacji wody, to raczej te metody odpadaja.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

Co zżera moje róże ?
Było: Cosik nad łoże
Simmer do tecumsecha
jak przygotować ziemię?
Re: Kaskada wodna - jak położyć kamienie?