maly guz w okolicach zuchwy

następny post »
From: Michal Rzemieniecki <m...@i...gonna.change.this.someday.com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: maly guz w okolicach zuchwy
Date: Sat, 10 Jan 2004 00:43:45 +0100

witam

wlasnie przez przypadek wykrylem u siebie maly guzek o srednicy okolo 0.5 cm
pomiedzy zuchwa, niedaleko ucha, po lewej stronie. wystraszylem sie, bo nie
wiem co to jest. mam 17 lat [rocznik 86], pale papierosy od lutego,
zeszlego roku. obawiam sie ze to rak.

bardzo prosze o jak najszybsza odpowiedz.

z powazaniem
Michal