mam od kilku dni problem ze sluchem ....

następny post »
From: "Tomek" <w...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: mam od kilku dni problem ze sluchem ....
Date: Fri, 13 Feb 2004 08:00:49 +0100

witam

Kilka dni temu pojawiły się problemy ze słuchem , głownie chodzi o prawe
ucho jednak z lewym też nie wszystko jest ok.
Trudno powiedzieć od czego się zaczęło , ale myślę ze mogło to być
spowodowane np długim przebywaniem na zimnym porywistym wietrze.
Dziwne jest to że problemom ze słuchem nie towarzyszą żadne inne problemy ,
niema bólu niema gorączki itp.

Może ktoś ma sugestie co to może być i jak sobie z tym poradzić .
Wizyta lekarska w ostateczności ....
pozdrawiam
Tome