mam pytanie ;-)

1. Data: 2006-03-16 19:14:36

Temat: mam pytanie ;-)
Od: "jarojk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam pytanie - wzialem slub z dziewczyna ktora miala juz dziecko i teraz
takie pytanie mi sie nasuwa, czy jezeli cos by mi sie stalo to to dziecko
bedzie mialo prawo do renty po mnie ??a jezeli nie to co musze zrobic zeby
mialo??

2. Data: 2006-03-16 19:35:20

Temat: Re: mam pytanie ;-)
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jarojk napisał(a):
> [...]
> bedzie mialo prawo do renty po mnie ??a jezeli nie to co musze zrobic zeby

Zostać jej prawnym opiekunem?

Jeżeli na to dziecko łoży jej rodzony ojciec, to w razie czego nie
dostanie renty po Tobie. Tak mi się wydaje.

Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2006-03-16 19:50:25

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jarojk napisał(a):
> [...]
> bedzie mialo prawo do renty po mnie ??a jezeli nie to co musze zrobic zeby

Najlepiej sprawdź w ZUS. Wiem, że możesz zgłosić dziecko do ZUSu jeśli
nie zrobił tego ojciec biologiczny - może z rentą jest tak samo?

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

4. Data: 2006-03-20 12:44:30

Od: "Roxanka" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jarojk" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bedzie mialo prawo do renty po mnie ??a jezeli nie to co musze zrobic zeby

Jak polubic tesciowa ?
Skąd wziąć dzieci?
Warszaty dla rodziców. M.in. dziecięce lęki, nadpobudliwość
Kocham? kogoś innego...
Re: nauki przedmalzenskie -platne???