mam pytanko bardzo imtymne?????????

1. Data: 2006-05-09 21:47:20

Temat: mam pytanko bardzo imtymne?????????
Od: "vejgo17" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nosze rajstopy , zakladam je kiedy niema nikogo w domu , czy to jest
dziwne zeby chlopak zakladal rajstopy , bo jak zakladam to sa takie
mile w dotyku...

2. Data: 2006-05-09 22:38:12

Temat: Re: mam pytanko bardzo imtymne?????????
Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vejgo17" napisał:

> nosze rajstopy , zakladam je kiedy niema nikogo w domu ,
> czy to jest dziwne zeby chlopak zakladal rajstopy , bo jak
> zakladam to sa takie mile w dotyku...

Jeśli nie jesteś trollem, to polecam:
http://glinki.com/?l=rtjsj6
;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 61.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

3. Data: 2006-05-10 13:03:26

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "vejgo17" <p...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
s.com...
> nosze rajstopy , zakladam je kiedy niema nikogo w domu , czy to jest
> dziwne zeby chlopak zakladal rajstopy , bo jak zakladam to sa takie
> mile w dotyku...

wow :)))

4. Data: 2006-05-10 13:08:26

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

vejgo17<p...@p...onet.pl>
s.com

> nosze rajstopy , zakladam je kiedy niema nikogo w domu , czy to jest
> dziwne zeby chlopak zakladal rajstopy , bo jak zakladam to sa takie
> mile w dotyku...

a włochatki depilujesz?
bo w przeciwnym razie to koszmar prehistoryczny :)

p.

5. Data: 2006-05-10 15:37:31

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha; <e3r5l3$1oq$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> http://glinki.com/?l=rtjsj6

Spytaj tych robotników, którzy robią na dworze - część już od dawna
stosuje ten patent. Zdzierstwo - specjalnie dla mężczyzn za 30 zł. :(

Flyer
--
gg: 9708346

6. Data: 2006-05-10 15:40:56

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

vejgo17; <1...@v...googlegroups.co
m> :

> nosze rajstopy , zakladam je kiedy niema nikogo w domu , czy to jest
> dziwne zeby chlopak zakladal rajstopy , bo jak zakladam to sa takie
> mile w dotyku...

Gdybyś był młodszy to podpadałoby to pod szukanie identyfikacji
płciowej. U 17 latka, to może kwestia fascynacji płcią odmienną i jej
strojami. Popróbuj jakie będą w dotyku na kimś innym. ;))

Ale trochę inaczej - rajstopy ["letnie" - pewnie 20] w dotyku mają
wyczuwalną fakturę + twoje własne emocje związane z zachowaniem
naruszającym tabu == "miłe w dotyku".

Flyer
--
gg: 9708346

7. Data: 2006-05-10 15:56:57

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> Spytaj tych robotników, którzy robią na dworze - część już od dawna
> stosuje ten patent.

Kalesony są bardziej sexy :DDD

> Zdzierstwo - specjalnie dla mężczyzn za 30 zł. :(

Biorąc pod uwagę ilość drących rajstopy "śmieci" na chodnikach to
całkiem rozsądne rozwiązanie.

PS. Nic, nie chodzę bez butów ;)

8. Data: 2006-05-10 16:11:41

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha; <e3t2h0$nuu$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Biorąc pod uwagę ilość drących rajstopy "śmieci" na chodnikach to
> całkiem rozsądne rozwiązanie.

Taka cena za "rajstopy dostosowane do budowy mężczyzn"? No chyba, że są
z suwakiem, albo mają wielki biały napis - "ostatni krzyk mody". ;))

Flyer

--
gg: 9708346

9. Data: 2006-05-10 16:13:11

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> No chyba, że są z suwakiem,

Z klapką ;) I ze skarpetą, nie zapominaj!

10. Data: 2006-05-11 12:06:01

Od: "vejgo17" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

aicha a mialabys jakies opowiadanie o rajstopach..

Handelek.com
tapeta na twarzy
Ślepy zaułek cywilizacji?! -serdecznie pod rozwagę! :/
Majówka PSP
Samooszukiwanie się ratuje ludzkość? ;)