mam wodniaka jader

1. Data: 2007-08-27 17:13:43

Temat: mam wodniaka jader
Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

mam wodniaka jader ale moj wujek ktory jest lekarzem mowi ze to w niczym nie
przeszkadza i nie ma sensu robic operacji i moze byc tak jak jest.. czy on
ma racje?

2. Data: 2007-08-28 05:41:58

Temat: Re: mam wodniaka jader
Od: "Piotr" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam wodniaka jader ale moj wujek ktory jest lekarzem mowi ze to w niczym
> nie przeszkadza i nie ma sensu robic operacji i moze byc tak jak jest..
> czy on ma racje?

To moze skonsultuj z innym lekarzem ;-) Ja tez to mam - urolog mi wykryl 2
miesiace temu. Dal mi skierowanie do szpitala - zabieg mam w listopadzie.
Nie wiem jak u Ciebie ale ja odczuwam bol przy dluzszej jezdzie samochodem.
Wodniak sam w sobie podobno nie jest grozny dla zdrowia.

pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2007-08-28 06:07:42

Od: "tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wodniak sam w sobie podobno nie jest grozny dla zdrowia.

moze byc nieco klopotliwy jak zbierze sie w nim 500ml albo i wiecej plynu, a
zapewniam ze sa i takie przypadki ;-) w najgorszym wypadku powoduje zanik
jadra... ale kto by sie tym przejmowal ;-) ja bym mimo wszystko skonsultowal
to z urologiem

tomasz

czy soczewica jest szkodliwa dla zdrowia?
czy soczewica jest szkodliwa dla zdrowia?
czy jestem chory na borelioze czy raczej nie ?
Korekcja laserowa oczu
Bezpłatne spotkania terapeutyczne - Warszawa