marihuana kompletnie nieszkodliwa - potwierdzone naukowo!

1. Data: 2003-07-05 14:50:53

Temat: marihuana kompletnie nieszkodliwa - potwierdzone naukowo!
Od: h...@d...vg (Wodotwor Leniwy) szukaj wiadomości tego autora

i co wy na to ? :))

http://health.ucsd.edu/news/2003/06_27_Grant.html

Minimal Long-Term Effects Of Marijuana Use Found in Central Nervous
System by UCSD Researchers

An analysis of research studies with long-term, recreational users of
marijuana has failed to reveal a substantial, systematic effect on the
neurocognitive functioning of users. According to researchers at the
University of California, San Diego (UCSD) School of Medicine, the only
deleterious side effect found was a minimal malfunction in the domains of
learning and forgetting.

The findings were particularly significant considering the movement by
several states to make cannabis (marijuana) available as a medicinal
drug, and questions regarding its potential toxicity over long-term
usage.

Published in the July issue of the Journal of the International
Neuropsychological Society, the study involved a quantitative synthesis
of 15 previously published research studies on the non-acute (residual)
effects of cannabis on the neurocognitive performance of adult human
subjects.

--
korzystam z GNUpg (http://www.gnupg.org) - systemu szyfrowania poczty
elektronicznej

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

2. Data: 2003-07-05 17:41:32

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

przeczytaj sobie artykuł w dużym formacie w czwartkowej gazecie wyborczej...

Użytkownik Wodotwor Leniwy <h...@d...vg> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:2...@d...vg...

3. Data: 2003-07-06 11:16:30

Od: h...@d...vg szukaj wiadomości tego autora

Hello Adamus,

Saturday, July 5, 2003, 7:41:32 PM, you wrote:

A> przeczytaj sobie artykuł w dużym formacie w czwartkowej gazecie wyborczej...

panie magistrze marihuana to nie heroina. lolam

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

4. Data: 2003-07-06 20:28:19

Od: " Corcoran" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

h...@d...vg napisał(a):

> panie magistrze marihuana to nie heroina. lolam

Oczywiscie, ze marijuana to nie heroina - tak jak piwo
to nie wino czy wodka. Kiedys jednak marycha przestaje
wystarczac i trzeba zaczac stopniowac doznania.
Ale spoko - teraz masz naukowe podstawy, zeby sie pomalu
wykanczac...

Corcoran

5. Data: 2003-07-07 12:41:35

Od: h...@d...vg (hydek) szukaj wiadomości tego autora

Hello Corcoran,

Sunday, July 6, 2003, 10:28:19 PM, you wrote:

C> Oczywiscie, ze marijuana to nie heroina - tak jak piwo
C> to nie wino czy wodka.

piwu do wodki duzo blizej, bo to to samo wlasnie.

C> Kiedys jednak marycha przestaje
C> wystarczac i trzeba zaczac stopniowac doznania.

jakos uzywam "marychy" od ponad 6 lat i mi nic nie trzeba stopniowac,
co ty na to ?

C> Ale spoko - teraz masz naukowe podstawy, zeby sie pomalu
C> wykanczac...

:-)

pozdrowienia :)

h.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

6. Data: 2003-07-07 19:35:33

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panie docencie, autor zaczynal od marihuany wlasnie...

Użytkownik <h...@d...vg> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@h...info...

7. Data: 2003-07-08 08:59:16

Od: "piotr panek" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

h...@d...vg (hydek) napisał(a):

> piwu do wodki duzo blizej, bo to to samo wlasnie.

1. wejdź na www.google.pl (albo yahoo, altavista itp.)
2. wstukaj w okienko wyszukiwania THC opioid receptor
3. poczytaj sobie, czy rzeczywiście mechanizm łączenia się THC i opioidów z
receptorami w mózgu jest zupełnie inny
4. przemyśl, czy analogia piwa (mała dawka alkoholu) i wódki (duża dawka
alkoholu) do THC (słabe wiązanie się z receptorami opioidowymi) i heroiny
(silne wiązanie się z receptorami opioidowymi) jest zupełnie od czapy

na szczęście nie u wszystkich, ale przekonać się o tym możno dopiero post
factum

> jakos uzywam "marychy" od ponad 6 lat i mi nic nie trzeba stopniowac,
> co ty na to ?

jakoś używałem kiedyś przez jakieś dwa lata i ani nie zgłupiałem, ani nie
nabrałem ochoty na coś mocniejszego, i co z tego? To argument na rzecz
nieszkodliwości papierosów w stylu: "Mój dziadek palił, jak lokomotywa i żył
90 lat" :-)

> pozdrowienia :)

pzdr
piotrek

8. Data: 2003-07-08 10:31:30

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wystarczac i trzeba zaczac stopniowac doznania.
> Ale spoko - teraz masz naukowe podstawy, zeby sie pomalu

Na jakiej podstawie mówisz takie bzdury?
Jest bardzo wiele ludzi (a nawet większość)m którym wystarcza piwo przez całe
życie, i nie stają się alkoholikami. To raz.
Dwa - piwo, wino i wódka to ten sam narkotyk, tylko w różnym stężeniu. A
marycha i heroina to coś zupełnie innego.
Więc może, szanowny Corcoranie - pomyśl zanim coś napiszesz?

9. Data: 2003-07-08 17:34:32

Od: h...@d...vg (Wodotwór Leniwy) szukaj wiadomości tego autora

Hello Adamus,

Monday, July 7, 2003, 9:35:33 PM, you wrote:

panie prof doktorze hab autor prawdopodobnie zaczynal nie od trawki
ale od piwa.... jaki z tego moral ? ze do kitu ten argument ze od
trakwki sie zaczyna...
;)

Best regards,
Wodotwór mailto:h...@d...vg

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

10. Data: 2003-07-08 20:33:39

Od: " Corcoran" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...pl napisał(a):

> Na jakiej podstawie mówisz takie bzdury?

Na podstawie wiedzy, skarbie...
Poczytaj sobie chocby tu:
http://www.biopsychiatry.com/canher.htm

albo tu:
http://www.drugscience.org/pt/cc13.htm

szczegolnie ciekawy wyimek stad wlasnie:

Recent studies have suggested that cannabinoids
might initiate the consumption of other highly
addictive substances, such as opiates.

> Jest bardzo wiele ludzi (a nawet większość)m
którym wystarcza piwo przez całe
> życie, i nie stają się alkoholikami. To raz.

A czy masz pojecie o tym jaka jest roznica
w dzialaniu narkotykow oraz alkoholu na mozg?

> Dwa - piwo, wino i wódka to ten sam narkotyk,
> tylko w różnym stężeniu. A marycha i heroina
> to coś zupełnie innego.

Odsylam do literatury fachowej - mozesz zaczac
od wymienionej powyzej.

> Więc może, szanowny Corcoranie - pomyśl zanim
> coś napiszesz?

Prosze, nie badz niegrzeczna i nie probuj mnie
obrazic. Mozemy podyskutowac - pod warunkiem,
ze bedzie to dyskusja bez inwektyw.

Corcoran

penetandan sodu?
NICI CHIRURGICZNE FIRMY DAVIS&GECK(ANGLIA) sprzedam
Pytania z chemi leków?
Poszukuję firmy farmacutycznej
Do czego tak na prawde fenistil?