[market] sprzedam kolano 3R45 OTTO-BOCK do protezy

1. Data: 2006-07-20 17:53:11

Temat: [market] sprzedam kolano 3R45 OTTO-BOCK do protezy
Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Z powodu wymiany protezy mam do sprzedania staw kolanowy 3R20 OTTO-BOCK.

Jest to kolano czteroościowe mechaniczne.

Pochodzi z protezy wykonanej w 1995 roku, chodziłem na 7 lat. Następnie był
w protezie zastępczej. Wymieniłem go na 3R45 (po początkowej radości 3R45
okazał się niedostosowanym stawem do moich potrzeb).

Obecnie mam kolejną protezę i za dużo kolan ;)

Dane techniczne kolana:

Waga - 755 g

Nośność - 100 kg

Wygląd i dodatkowe dane znalazłem na tej stronie:

http://www.ottobock.com.br/joe5.asp

kolano nadaje się do chodzenia, dobrze pracuje w rękach.

Wady:

- używane

- ośki mogą wymagać przesmarowania (czasem słychać piski)

- nosi ślady normalnego użytkowania, łącznie z atakami chodników na mnie ;)

Wg mojej wiedzy może być montowane w każdej protezie modularnej. Jednak tą
informację proszę skonsultować ze swoim protetykiem.

Odbiór najlepiej osobisty w Krakowie (jest też możliwy w Katowicach lub
Legnicy - ewentualnie Wrocław. Ale to już trzeba by uzgodnić i spasować
terminy.)

Cena proponowana 400,- PLN

Kontakt:

Tel. 0 693 028 478

smeno@tlen..pl - proszę wyciąć ponadprogramową kropkę

PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem
.: niepełnosprawny - człowiek po tuningu:.