marynata na grill

1. Data: 2001-05-10 17:52:25

Temat: Re: marynata na grill
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Paul <p...@p...ch> wrote:

> Pytanie : zajac
> Samo mieso nie ma za wiele smaku, co bys zrobil za marynate?

Zajaca chcialbys wsadzac na "grill"?! ;-)

Co do dziczyzny, to nasza kuchnia zna akurat mnostwo wspanialych
marynat. Ale dziczyzna , ktora jest chuda, czesto twardawa, ma
specyficzny zapach i bywa stara, lubi marynaty.

Np. do zajca w smietanie:

1 cytryna -- sok i troche startej skorki, cwierc szklanki czerwonego
wina, cwierc szklanki wody, 1 cebula, 1 marchewka, 1 pietruszka, cwierc
selera, 2 listki bobkowe, kilka ziaren pieprzu i ziela angielskiego.

Wszystko wsadzic do garnka i ugotowac jarzyny. Jarzyny przetrzec,
oblozyc nimi zajaca, zalac pozostalym plynem i zostawic na dwa dni.

Wladyslaw

1. Data: 2001-05-10 18:50:10

Od: "ssiegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Masz racje.
Poledwica jak "sama nazwa wskazuje" jest miekka.
Jesli jest twarda to znaczy kucharz do niczego.

pozdrawiam,

Slav

RE: Ksiazka kucharska
skad te przyprawy wziasc???