Bezpłatny logopeda

31. Data: 2005-09-28 12:39:25

Temat: Re: Bezpłatny logopeda
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał

> Tusk?

Tusk nie wymawia "r" ;-)

PozdrawiaM

32. Data: 2005-09-28 12:39:45

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
news:dhe2lt$pik$1@inews.gazeta.pl...

>> Tusk?
>
> Tusk nie wymawia "r" ;-)

Nie tylko, wprawdzie także nie wymawia r, ale dodatkowo wpycha język między
zęby jak mówi.
Poobserwuj. :-)

--
Edyta Czyż
... a tych pieprzonych materialistów rozstrzelamy.
... i zabierzemy im ich pieniądze.
/// /// z cyklu: nieopatrzne wyznania idealisty \\\ \\\

33. Data: 2005-09-28 13:13:41

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał
| Tusk nie wymawia "r" ;-)

wymawia - tylko bardzo twarrrrdzo i lekko tylne ono jest :)

--
Kasia + 4,5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

34. Data: 2005-09-28 19:44:56

Temat: Re: [OT] do Monikas, było: Bezpłatny logopeda
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości
> "Monikas" napisała
>
> To będziemy montować pod Ciebie i karma się skończy:)

Właśnie, właśnie - to kiedy? :-)
I.

35. Data: 2005-09-28 19:54:35

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> No ile lat można dukać kolory po angielsku i śpiewać w kółko pioseneczki?
:>
> Będzie starsza to się zacznie uczyć w szkole, dołoży się do tego kurs i
> wyjazdy wakacyjne do kraju w którym będzie musiała się uczonym językiem
> posługiwać i po 3-4 latach po prostu będzie nim płynnie mówić.
> A tak to tylko IMO strata czasu i marnotrawienie a wręcz zabijanie
> dziecięcego zapału.

W Wa-wie jest przedszkole 2-języczne - 1,5 godziny angielskiego dziennie.
Opłata stała + za zajęcia dodatkowe = 1500 zł. Wpisowe 1200. Zgroza jakaś!
Tym bardziej, że angielski u przedszkolaka to jedynie forma zabawy, nie
przynosząca wymiernych korzyści.

> Mnie nie brzydzi że ona by sobie te pieniądze zarobiła, ale niechby to
> robiła z sensem a nie pozorując coś. Zupełnie inaczej bym zareagowała,
jakby
> przyszedł ktoś kto by np zaproponował naukę dzieciaków gry w szachy, albo

[...]
No i masz genialny pomysł na biznes! :-)
I.

36. Data: 2005-09-28 20:25:44

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Sep 2005 09:51:41 +0200, Nixe napisał(a):
> Rrrrrrrrr wymawia od dawna.
> Ale nadal jest "pseckole", "capka", "dzewo"

Bierz małego za fraki i do Rybnika ;). A poważnie to albo w przychodniu
albo w poradni powinni Ci Jaśka przyjąć, no chyba, że mają tłok to mogą
protestować, ale w innym przypadku bez problemu. To już dobry wiek na
terapię.
--
Elżbieta

37. Data: 2005-09-28 20:30:08

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Sep 2005 09:12:06 +0200, Sowa napisał(a):

> Zresztą w ogóle nie wiem co to za jakaś zboczona moda te zajęcia, skoro
> dziecko chodzi do przedszkola, gdzie ma się głownie socjalizować i dobrze
> bawić. Jedyne sensowne to uznałam rytmikę w skład sktórej wchodzi także
> poznawanie, a raczej oswajanie sie bardziej z nutami i znakami wiolinowymi i
> ową logopedię, bo faktycznie przynosi wymierne korzyści i dziecko juz tak
> nie wypycha języka przy mówieniu.

Na głowę upadli i tyle, a poza tym to jakie zajęcia w tym przedszkolu są
bezpłatne skoro za większośźć każą płacić. To w normalnym czasie panie
gapią się tylko na dzieci na placu zabw lub w sali??

Czemu to "leci" na dwie grupy??
--
Elżbieta

38. Data: 2005-09-29 08:23:15

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Na głowę upadli i tyle, a poza tym to jakie zajęcia w tym przedszkolu są
> bezpłatne skoro za większośźć każą płacić. To w normalnym czasie panie
> gapią się tylko na dzieci na placu zabw lub w sali??

Przedszkole jest owszem specyficzne, bo nie ma podziału na grupy wiekowe i
nie wygląda to tak jak klasycznie, że grupy wiekowe lecą jakimś tam
programem. Nie ma tam zerówki.
Z założenia, był to bardziej prywatny punkt opieki nad dziećmi, niż
klasyczne przedszkole.
I to mi sie bardzo podobało. Opiekunki zajmują się dziećmi bardzo rzetelnie,
nigdy nie miałam do nich żadnych zastrzeżeń, dzieciaki sa zaopiekowanie,
pilnowane non stop (widzę ze na +/- 5 dzieci przypada 1 opiekunka) i panuje
tam wręcz domowa atmosfera, dzieci mają dostęp do farb, kleju, kredek, itp.
na życzenie, organizuje im się zajęcia tematyczne, jakieś gry, zabawy. IMO
wszystko to co potrzebne do rozwoju dziecka do pięciolatka włącznie tam jest
zapewnione. A teraz nabrali ambicji dorobić sie statusu przedszkola i chyba
ich lekko oślepiło. :>

> Czemu to "leci" na dwie grupy??
A nie wiem. :-)

--
Edyta Czyż

39. Data: 2005-09-29 08:32:03

Temat: masa krytyczna w W-wie;), było: [OT] do Monikas, było: Bezpłatny logopeda
Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marchewka" napisała
> Właśnie, właśnie - to kiedy? :-)

No to szybciutko, szybciutko, bo już dziewiąta:) (znacie ten dowcip?)
Monika, kiedy Ci pasuje?
Jeszcze koleżanka Blanka moze doskoczy?
No i GdaMa może wróciła zza morza?
Może ktoś jeszcze się skusi?
Gdzie się spotykamy? Może w muzeum?
:)

Małgosia

40. Data: 2005-09-29 10:04:09

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Ale to się niestety wie dopiero przy drugim dziecku.
> W pierwsze ładuje się, ile można, a potem okazuje się, że to i tak było
> OKDR.

Święte słowa.

> W grupie Jasia na przykład wszystkie dzieci, co do jednego mają koślawe
> nóżki, krzywe kolanka, wady postawy itp. Tak w każdym razie orzekła pani
> rehabilitantka, dodając przy tym, ze zajęcia korekcyjne są u niej
> naprawdę ... tanie, bo tylko 20 zł miesięcznie. Ponieważ to "powtórka z
> rozrywki" (u Martyny było dokładnie to samo, ale poszłam do ortopedy i
> ten się tylko popukał w głowę, bo dziecko było proste i zdrowe jak wół),

Bo w pewnym wieku iksowate nóżki każde dziecko MIEĆ POWINNO. Ale
wystraszyć można każdego. Szkoda, że nie widziałaś jaki popis dała w
naszym przedszkolu pani z poradni psychologicznej. Normalnie nic tylko
lecieć po papiery dla dysss....

Eulalka

Wypracowanie
urodziny dla dziewczynki w wieku 11 lat_Wrocław
Victor Junior gdzie?
Statystyczna szkolna ciekawostka
Pediatra w Gdyni