masc na hemoroidy bez recepty

1. Data: 2001-09-06 13:40:53

Temat: masc na hemoroidy bez recepty
Od: piotr <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć...

potrzebuję jakąś dobrą masć na hemoroidy bez recepty. czy możecie mi
coś polecić.

2. Data: 2001-09-06 15:23:31

Temat: Re: masc na hemoroidy bez recepty
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <s...@4...com>, p...@h...pl
says...
> cześć...
>
> potrzebuję jakąś dobrą masć na hemoroidy bez recepty. czy możecie mi
> coś polecić.

Procto-glywenol?

3. Data: 2001-09-06 15:24:35

Od: piotr <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Sep 2001 17:23:31 +0200, jacek <j...@w...pl> wrote:

>Procto-glywenol?

a orientacyjnie ile to kosztuje?

4. Data: 2001-09-06 15:27:31

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <0...@4...com>, p...@h...pl
says...

> a orientacyjnie ile to kosztuje?

Nie wiem ale drogie nie jest. Kwetsia tylko czy wystraczy. Bo jak masz
ostry napad to jeszcze by tak distreptaza i moze cos p-bolowego.

5. Data: 2001-09-06 15:33:41

Od: piotr <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Sep 2001 17:27:31 +0200, jacek <j...@w...pl> wrote:

>Nie wiem ale drogie nie jest. Kwetsia tylko czy wystraczy. Bo jak masz
>ostry napad to jeszcze by tak distreptaza i moze cos p-bolowego.

"ciśnie" :) mnie od jakiegoś tygodnia. najbardziej uciążliwe jest...
no.. wiesz po czym (?)...
wygląda to na jakiś zewnętrzny żylak.
nie znam się na tym.

mam dodatkowe pytanie. czy to jest normalne w wieku 26 lat?

6. Data: 2001-09-06 15:40:00

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1...@4...com>, p...@h...pl
says...

> "ciśnie" :) mnie od jakiegoś tygodnia. najbardziej uciążliwe jest...
> no.. wiesz po czym (?)...
> wygląda to na jakiś zewnętrzny żylak.
> nie znam się na tym.

Wiesz, tak na odleglosc to nic nie wskoramy. Idz do chirurga - niech
zobaczy jak to wyglada. A na razie wez ten prcto-glywenol.

> mam dodatkowe pytanie. czy to jest normalne w wieku 26 lat?

Hm... nie do konca. ale narod sie rozwija i takie rzeczy pojawiaja sie
wczesniej (sa w duzje mierze zalezne od stylu i trybu zycia).

W sprawie moderowania grupy
Znani o winie...
Do psychiatry, terapeuty: Fobie, leki
ICD10 - po polsku