maść na zmiany skórne

1. Data: 2004-06-13 13:12:16

Temat: maść na zmiany skórne
Od: Marcin <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jest jakaś maść punktowo nakładana na wykwity skórne jakasć masc lub
jakieś domowe sposoby?

1. Data: 2004-06-13 13:13:49

Temat: Re: maść na zmiany skórne
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakie wykwity? alergiczne? pryszcze?
na pryszcze tanią a niezłą metodą jest Tormentiol; moze byc też pasta
cynkowa lub banzacne 5%

1. Data: 2004-06-13 13:36:06

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 Jun 2004 15:13:49 +0200, in pl.rec.uroda "justy"
<m...@o...pl> wrote in :

>jakie wykwity? alergiczne? pryszcze?
>na pryszcze tanią a niezłą metodą jest Tormentiol; moze byc też pasta
>cynkowa lub banzacne 5%

z cynkiem jest też seria Herbiny "Clear". pachnie grejpfrutami. w
serii jest krem matująco-nawilżający, co prawda związek cynku jest
gdzieś tak w połowie składu, ale ładnie matuje dziób. odsyfiacz
punktowy w tubce jest wyjątkowo skuteczny - niestety, skład poznam
dopiero w tygodniu, jak mi go ktoś przyśle, bo wyrzuciłam opakowanie.
jest też żel do twarzy i ogólny żel do ciała i twarzy, ale poza miłym
zapachem żadnych rewelacji nie zauważyłam.

an//

1. Data: 2004-06-13 14:28:26

Temat: Re: ma?ć na zmiany skórne
Od: Marcin <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna M. Gidyńska napisał:

> [...]
> jest też żel do twarzy i ogólny żel do ciała i twarzy, ale poza miłym
> zapachem żadnych rewelacji nie zauważyłam.

to są takie podrażnienia na szyji z boków właśnie nie wiemczy to
uczulenie na krem do golenia czy cos takiego to się pojawia w miejscach
które nie golę ale zaraz obok tam gdzie skóra jest najcieńsza

1. Data: 2004-06-13 20:07:19

Od: "Granula" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> czy jest jakaś maść punktowo nakładana na wykwity skórne jakasć masc lub
> jakieś domowe sposoby?

Najlepsza masc moze Ci przepisac dermatolog bedzie skutecznie bezpiecznie
... na prawde polecam wizyte !!!

orzezwiajacy tonik do buzki?
ochrona stop na plazy?
vichy do opalania?