maslow

1. Data: 2002-05-06 19:56:50

Temat: maslow
Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry wieczór.

Przepraszam, że tak długo nie pisałem, ale musiałem dojść do siebie.
Mam problem natury psychologicznej.
Gdy już się najem i wysikam zaczynam szukać akceptacji.
Dlaczego nie znajduję jej na grupie pl.sic.psychol?
Przecież staram się jak mogę. Ja wiem, że moje reakcje są podręcznikowe.
Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi. Teraz też jak z podręcznika. Wstydzę się.
Nikt nie chce byc szufladkowany. Każdemu się wydaję, że jest jakiś wyjątkowy.
Był kiedyś taki film z Costnerem, Quinem i jeszcze jedną młodą laską.
Costner pilot, Quinn mafioso, laska laska. Ale to nie to.
Ja szukam akceptacji. Dlaczego nikt nie chce się ze mną zadawać na pl.sic.psychol?
Dlaczego spotykam się z odrzuceniem?
Przyjąłem założenie, że kolejną podręcznikową reakcja jest olewka + robaczek.
Ja myślałem, że tu są fajne dziewczyny i chłopaki. A tu ... szkoda gadać.
Nie chcecie wołającemu pomóc? Bardzo brzydko.
Co mam robić droga grupo? No co?

rw

1. Data: 2002-05-06 20:31:40

Temat: Re: maslow
Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

remo wrote:

> Co mam robić droga grupo? No co?

A nie przyszlo Ci na mysl, ze swoja "gietkoscia slowa" i wygadaniem
przycmiewasz ludzi (odczucie wlasne a wiec subiektywne). Gdybys tylko
nie udawal satelity, ktory zrzucony z orbity wpada do atmosfery, coraz
bardziej sie grzeje, gubi elementy zeby w koncu przylomotac do oceanu -
bylo by dobrze.

Flyer

1. Data: 2002-05-06 21:06:34

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer"

> [...]
> nie udawal satelity, ktory zrzucony z orbity wpada do atmosfery, coraz
> bardziej sie grzeje, gubi elementy zeby w koncu przylomotac do oceanu -

Nie do końca tak jest. Od najmłodszych lat musiałem równać w dół.
Zauważyłem (dopiero wczoraj), że poprzeczka jest umocowana trochę wyżej...
Nie sądzę, aby problem tkwił w przyćmiewaniu.
Nie miałem takich bystrych kolegów i koleżanek, jacy są na grupie pl.sic.psychologia.
:{
Musiałem się zadawać z łobuzami. A kto się z kim zadaje, takim się staje (Lipoo 2000
p.n.e.).
Grzanie jest spowodowane jakże ekscytującym _poznaniem_.
Rasowy chemik notuje każdą czynność. Inaczej w ferworze przygody intelektualnej
nie dostrzeże katalizowanego Nobla. Nie notowałem ...

W dzisiejszych czasach bez przebojowości giniemy.
Może w każdych czasach, nie tylko dzisiejszych?
Pozostajemy niezauważeni ...
Nikt nie kocha obojętności otoczenia.
Każdy chce być wyjątkowy.
Życie nas uczy na każdym kroku, że cel uświęca środki.

Dziękuję za odpowiedź.

rw

1. Data: 2002-05-06 21:18:28

Od: "take5" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Otwórz szufladę i daj coś poczytać !
Jak już się najesz i wysikasz, ofkors.

- Piotrek

1. Data: 2002-05-06 21:21:24

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otwórz szufladę i daj coś poczytać !

Bardzo przepraszam Piotrze, ale z powodu
dość oszczędnej formy przekazu - nie zrozumiałem :(.

Dziękuję za odpowiedź.

rw

1. Data: 2002-05-06 21:35:21

Od: "qwert" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Co mam robić droga grupo? No co?

moim zdaniem powinienes poznac jakas fajna kobietke , a najlepiej kilka na
raz .
to dziala . i nie przejmowac sie ze malo kto tutaj docenia twoja
wyjatkowosc.

1. Data: 2002-05-06 21:39:40

Od: "Agatka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moim zdaniem powinienes poznac jakas fajna kobietke , a najlepiej kilka na
> raz .
> to dziala . i nie przejmowac sie ze malo kto tutaj docenia twoja
> wyjatkowosc.

eeee...
ani jedno, ani drugie nie pomoze
a juz na pewno nie kobietki ( dla nich kazdy facet jest wyjatkowy)
a grupa jest przeciez od tego, by wyjatkowosc doceniac

1. Data: 2002-05-06 21:54:53

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agatka"

> a juz na pewno nie kobietki ( dla nich kazdy facet jest wyjatkowy)
> a grupa jest przeciez od tego, by wyjatkowosc doceniac

Z ust mi to wyjęłaś Agatko.
Chociaż, jak już wiemy, nie o wyjątkowość w topicu chodziło.

Dziękuję jeszcze raz.

rw

1. Data: 2002-05-06 21:56:12

Od: "qwert" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> eeee...
> ani jedno, ani drugie nie pomoze
> a juz na pewno nie kobietki ( dla nich kazdy facet jest wyjatkowy)
hihi pierwsze slysze . niech poszuka kilku tak samo wyjatkowych jak on
kobitek to mu tak
dadza w piety ze ho ho !

> a grupa jest przeciez od tego, by wyjatkowosc doceniac

serio ????? gdzie to wyczytalas ????? w FAQ ???

"grupa ps.sci.psychologia , stworzona po to by doceniac Twoją wyjątkowość."
:)))

1. Data: 2002-05-06 22:06:07

Od: "qwert" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "remo" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> "Agatka"

> Z ust mi to wyjęłaś Agatko.
> Chociaż, jak już wiemy, nie o wyjątkowość w topicu chodziło.
>
> Dziękuję jeszcze raz.

wszyscy sa wyjatkowi ? czyli to ma byc kolejny klub wzajemnej adoracji ???
LOL

Uzaleznienie od sieci
Agencja reklamowa poszukuje mlodych dziewczyn, nowych, sympatycznych twarzy z Trojmiasta i okolic
szaleni kierowcy
cud
[Profet] 'Rozmowy w toku'