maszyna do pieczenia chleba

1. Data: 2003-09-27 16:32:17

Temat: maszyna do pieczenia chleba
Od: "Gisia" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
u znajomych zobaczylam maszynke do pieczenia chleba... i chleb jadlam :)
pyszny, z ziarnami i w ogole...
no strasznie jestem zachwycona tymi wypiekami...

Kto ma z milych grupowiczow taka maszyne?
Jakiesj firmy najlepiej kupic?
Oni maja jakiejs firmy AFK... czy ktos ma maszyne do pieczenia chleba tej
firmy?

Prosze o opinie.... bo chce ja kupic.
Pozdrawiam serdecznie- Gisia

2. Data: 2003-09-29 11:12:19

Temat: Re: maszyna do pieczenia chleba
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam serdecznie- Gisia

NTG

3. Data: 2003-09-29 11:15:29

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał

> NTG

Alez ta - Gisia po prostu nie dopisala, ze chodzi o maszyne do pieczenia
chleba MM, ktory bardzo ciezko dostac w sklepie, ale taki upieczony w
specjalnej maszynie jest ok, bo nie zaiwera cukru i ulepszaczy, a tylko
dozwolone dla MM składniki. Przydalby sie jeszcze przepis, no ale ...
Trzeba czytac miedzy wierszami ;)

Pozdr
Kafka MM, co zyje bez chleba bez najmniejszych problemow.

4. Data: 2003-09-29 15:16:16

Temat: Re: maszyna do pieczenia chleba dietetycznego :)
Od: "Gisia" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Trzeba czytac miedzy wierszami ;)
>
> Pozdr
> Kafka MM, co zyje bez chleba bez najmniejszych problemow.

Oczywiscie mialam na mysli maszyne do dietetycznego chlebka :)
Mysle, ze jednak to ta grupa- pamietam wszak rozmowy o chclebie- ani nie
mozna doczytac z jakich skladnikow powstal, czy ma cukier, a moze nie jest
wcale razowy, tylko "przyciemniany" karmelem.
Wiem, ze wiele osob mimo odchudzania od czasu do czasu jada ciemne pieczywo.
Wydaje mi sie, za posiadanie takiej maszyny gwarantuje, ze chleb bedzie na
prawde dietetyczny.

Prosze nie myslec, ze to jakas reklama- chcialam sie tylko podzielic wydaje
mi sie interesujacymi wiadomosciami.
I mialam jak najlepsze intencje :)

Jesli ktos cos zrozumial inaczej- prosze wybaczyc :)

5. Data: 2003-09-29 15:32:39

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gisia napisał:

> Oczywiscie mialam na mysli maszyne do dietetycznego chlebka :)
Dziwnym trafem j zrozumialam o co chodzi.Jesli bylibysmy
chlebozerni-kupilabym taka maszyne.Jadlam z takeij chleb swego czasu w
Szwecji- tam wszystkie chleby sa slodkie, wiec Polacy pieka sami;-)
Pozdrawiam Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

6. Data: 2003-09-29 16:01:45

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli ktos cos zrozumial inaczej- prosze wybaczyc :)

zadaj to pytanie na pl.rec.kuchnia :) tam siedzą fachowcy od sprzętów
kuchennych i przepisów :)
z tego co zauważyłem w jednym sklepie wysyłkowym to do maszyny dołączona
jest książeczka z przepisami na różne rodzaje wypieków.po niewielkiej
modyfikacji wypieki będą zjadliwe

7. Data: 2003-09-29 19:17:03

Od: "Gisia" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zadaj to pytanie na pl.rec.kuchnia :) tam siedzą fachowcy od sprzętów
> kuchennych i przepisów :)

Dziekuje za podpowiedz! :)
nawet nie wiedzialam, ze jest taka grupa pod takim adresem...
teraz i tam napisze :)

Pozdrawiam bardzo serdecznie- Gisia

Atkins-11dzień- pasztet :)
[DO] Książka kucharska w DZ
Kwaśniewski wiwat ! ! !
Powiedz mi, ile zjadasz, a powiem ci, gdzie mieszkasz
nic się nie zmieniło