maszyna do robienia swetrów

1. Data: 2005-03-20 21:35:58

Temat: maszyna do robienia swetrów
Od: "Anna Daszkiewicz" <kubus991@[wytnij to]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie dotyczące maszyny do robienia swetrów. Mam okazje kupic taką
maszyne nową firmy toyota za 800 zł. Jak myslicie opłaca się?? Nie znam sie
na tym zupełnie. Nie wiem z którego roku jest maszyna wiem tylko że nikt jej
nie uzywła jeszcze fabrycznie zapakowana można na niej robić 20 wzorów już
gotowych a oprócz tego wymyślać własne.
Może ktoś by mnie poratował jakąs informacją?? Byłabym bardzo wdzięczne
niestety spieszy mi się ogromnie :((

--
Pozdrawiam Ania
K...@i...pl

1. Data: 2005-03-21 07:18:33

Temat: Re: maszyna do robienia swetrów
Od: "Katarzyna " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaglądnij na forum "robótki na drutach"
Ja dzięki dziewczynom z forum wyciągnęłam maszynę dziewiarska (modę
jednopłytową), zrobiłam na niej sweterek i nie zamierzam na jednym
poprzestać.
Pozdrawiam Kasia

1. Data: 2005-03-21 09:17:01

Od: "Beata " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie oprócz allegro można kupić taką maszynę. MOże ktoś zna np. jakiś
sklep on-line z cennikiem .
Pozdrawiam Beata

1. Data: 2005-03-21 11:30:05

Od: "Kropeczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak już pojawiło się pytanie o maszynę to i jak zapytam;)

Chciałam sobie zrobić sweterek. i wymyśliłam, że może zrobiłby mi ktoś kto
ma taką maszyne. Niestety jedyne miejsce jakie znalazłam odpada. Okazuje
się, że nie zrobia mi z mojega materiału, a ja mam tego mnóstwo:(

Stąd pytanie, wiecie może czy w Krakowie jest ktoś/ zakład który robi w ten
sposób?? Niestety nie znam żadnej dobrej duszy:( a do drutów mam dwie lewe
ręce..

Kropeczka

1. Data: 2005-03-21 11:35:23

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>Kropeczko zapytaj na forum robótek na drutach, tam druciar jest więcej i
czasem któraś się podejmuje "pracy zleconej"
małgorzata

1. Data: 2005-03-21 12:07:49

Od: "Kropeczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czasem któraś się podejmuje "pracy zleconej"
> http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=15333
> małgorzata
Masz rację...dzięki..wieczorem poszperam;)
Kropeczka

poratujcie [szydełko]
XXX poszukuję motywów na koszulę!!!
pytanie