maszyna do szycia-jaka kupic?

1. Data: 2006-04-26 16:43:56

Temat: maszyna do szycia-jaka kupic?
Od: "rumianeczek" <rumianeczekUSUŃ@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Proszę o radę, moja koleżanka (przyszła projektantka) chce kupić maszynę do
szycia i nie wie jaką wybrać. Może wydać maksymalnie 600 zł, maszyna powinna
posiadac metalowe podzespoły, ścieg overlock. Proszę o namiary na takie
niedrogie maszyny w Krakowie i jakie polecacie modele, jakich producentów?

Pozdrawiam
Rumianeczek

2. Data: 2006-04-27 07:40:27

Temat: Re: maszyna do szycia-jaka kupic?
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rumianeczek" <rumianeczekUSUŃ@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> powinna posiadac metalowe podzespoły, ścieg overlock. Proszę o namiary na
> takie niedrogie maszyny w Krakowie i jakie polecacie modele, jakich

Mogę Ci podać adresy sklepów:

ul. Tarłowska 19
http://www.globar.pl/

ul. Na Szaniec 19
http://www.toyota-maszyny.krakow.pl/

Kasia

3. Data: 2006-04-27 07:40:42

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

rumianeczek <rumianeczekUSUŃ@interia.pl> napisał(a):

> Witam!
> Proszę o radę, moja koleżanka (przyszła projektantka) chce kupić maszynę
do
> szycia i nie wie jaką wybrać. Może wydać maksymalnie 600 zł,

Ostatnio kupiłam maszynę Brothera w Makro - za ok. 350 zł. Nie ma wszystkich
potrzebnych mi funkcji, ale może być. Dla początkującej krawcowej na pewno
wystarczy /cudnej urody dziurki obszywa/. Mam też ponad dwudziestoletnią
maszynę Łucznika, z której jestem bardzo zadowolona, ale ponieważ jest ona
bardzo mocno eksploatowana, rozklekotała się nieco. Ale i tak gorąco polecam
także Łucznika właśnie. Jak go naprawię, /cudzymi rękami, rzecz jasna/ na
pewno wróci do łask.

> posiadac metalowe podzespoły, ścieg overlock.

Ścieg overlock w maszynie do szycia - to trochę pusty śmiech /jak dla mnie/.
Cały "czar" overlocka polega na tym, że jest on wyposażony w nóż elegancko
ucinający nadmiar materiału i niepotrzebne niteczki. Żaden ścieg owerlokowy
w maszynie do szycia nie da efektu przeszycia owerlokiem. A do szycia
dzianin /bo z tym się laikom najczęściej owerlok kojarzy/ wcale ta machina
nie jest potrzebna. Można sobie z tym świetnie poradzić przy użyciu
normalnej maszyny do szycia. /Nawet nie wiem, czy nie lepiej, niż
owerlokiem/.

Aha, owerlok mam też Łucznika.

I ostrzę sobie zęby na Brothera zelektronizowanego - takiego za ok. 1600 zł.
Ale on mi się zwróci, bo szyję zarobkowo.

Ania

4. Data: 2006-04-27 08:08:21

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mogę Ci podać adresy sklepów: