maszyna dziewiarska

1. Data: 2005-12-04 12:34:46

Temat: maszyna dziewiarska
Od: "Marza" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,zamierzma kupic maszyne dziewiarską,jeszcze nigdy nie miałam z nią do
czynienia i moje pytanie jest następujące
Czy dam radę robic tą maszyną ściągacze tak jak na drutach 2 prawe 2 lewe
oczka?
czy ładnie się nią zakancza?czy jest mozliwosc robienia ściagacza 2p2l
następnie dodawanie oczek i inny ścieg?
Bardzo prosze o odpowiedz tych pan które już na takiej maszynie szyły
Pozdrawiam Marza

2. Data: 2005-12-04 16:07:26

Temat: Re: maszyna dziewiarska
Od: "Dorfi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> następnie dodawanie oczek i inny ścieg?
> Bardzo prosze o odpowiedz tych pan które już na takiej maszynie szyły

To zależy od tego jaką chcesz kupić maszynę: jedno- czy dwupłytową. Na maszynie
jednopłytowej ściągacza nie zrobisz, ani żadnych wzorów, gdzie będą
jednocześnie oczka prawe i lewe.

3. Data: 2005-12-05 11:17:05

Od: "krystyna ostyk-syrewicz" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorfi <d...@w...pl> napisał(a):

> To zależy od tego jaką chcesz kupić maszynę: jedno- czy dwupłytową. Na
maszynie

> jednopłytowej ściągacza nie zrobisz, ani żadnych wzorów, gdzie będą
> jednocześnie oczka prawe i lewe.

Witam!
To zależy jaką maszynę masz zamiar nabyć.Na tak zwanej jedno płytowej można
robić ściągacze w dowolnym układzie oczek lewych i prawych za pomocą
spuszczania oczek i ich podciągania ręcznie.Ale to dosyć pracochłonne.W ten
sam sposób mozna wyrabiać inne wzory.Wzory gładkie,wrabiane,warkoczowe robi
sie łatwo. Można dodawac i odejmować oczka.Do maszyny powinna być instrukcja
i tam masz podane różne wzory,sposoby powiększania ,pomniejszania dzianiny.
Na dwupłytowej robi się wzystko.
Pozdrawiam w razie dalszych pytań służę pomocą w miarę moich umięjętności.

4. Data: 2005-12-05 15:33:19

Od: "Marza" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim, juz wiem to o c o mi chodziło
Pozdrawiam Marza

Zapraszam do obejrzenia moich prac
klej w rolce i inne kleje
szydełko-filet