maszynka do mielenia - czym konserwowac

1. Data: 2004-12-18 15:31:11

Temat: maszynka do mielenia - czym konserwowac
Od: "Aldona 'Aldik' Richter" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moja maszynka do mielenia,taka zwykła, nie chciała się dziś za skarby świata
dać rozłożyć na części. Coś tam się zapiekło jakby. W końcu odpuściła, ale
mam pytanko - czym to zakonserwować, żeby nie mieć takich kłopotów? Oliwa?
Inna substancja? Z góry dzięki

--
Pozdrawiam serdecznie

Aldik
(aldi75 na poczta.onet.pl)

-- Dla świata jesteś nikim, ale dla kogoś możesz być całym światem.

1. Data: 2004-12-18 16:06:12

Temat: Re: maszynka do mielenia - czym konserwowac
Od: "andy" <andyro @ poczta. onet. pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aldona 'Aldik' Richter" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mam pytanko - czym to zakonserwować, żeby nie mieć takich kłopotów? Oliwa?

Jest smar MOBIL /spray/ który moze miec stycznosc z zywnoscia i właśnie
służy do konserwacji takich sprzetów.

1. Data: 2004-12-19 16:14:24

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cq1ifp$54g$2@news.onet.pl
Od: Aldona 'Aldik' Richter <a...@a...pl>
Było:
> [...]
> W końcu odpuściła, ale mam pytanko - czym to zakonserwować, żeby
> nie mieć takich kłopotów? Oliwa? Inna substancja? Z góry dzięki

Zwykły olej jadalny jest czasem używany do "posmarowania" różnych
mechanizmów - gdy zabraknie mineralnego.
U nas maszynka jest wycierana - po wytarciu z wody - papierem zwilżonym w
oleju. Maszynka ma około 40 lat, służyła jeszcze mamie teściowej.
Aha gdy nie było papieru była to specjalna szmatka, tylko do tego.

http://evil.pl/pip/index.html

pierogi w podróż!!! jak to zrobić?
przechowywanie pierogow na nastepny dzien
Marlenki ciag dalszy
ciastka z piniowymi orzechami
Karp w galarecie