maszynka lepiąca pierogi

11. Data: 2018-12-21 11:19:46

Temat: Re: maszynka lepiąca pierogi
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powoduje. Nie tylko zboże. Ręcznie zbiera się tylko dla siebie -
> równoczesnie kontrolując jakość i stopień zanieczyszczenia.

A jak brakło to, albo było gorsze to zjadał rolnik co miał.
Teraz jest więcej możliwości, w sumie jest lepiej, o czym świadczy
likwidacja głodu dzięki mehanizacji rolnictwa.

> Nie ma to jak złudzenia.

Wiem, lęgną się inne bakterie, nie zaraźiwe, produkujące toksyny, psujące
towar.
Brak na hali nadfioletu, zanieczyszczenie środkami dezynfekującymi .....
Ale ja wolę żywność z marketu, niż ustszeloną łukiem sarnę.
Długość życia, pszeciętna pszy markecie większa.
W koncu dotąd nawet w markecie można polować: na karpia, na promocję
mandarynek, .....

> To ja do tej pory nalepię po kokardkę.

Widać u ciebie kryzys nadprodukcji. Coś się xle gospodazysz.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

12. Data: 2018-12-21 15:38:16

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> https://youtu.be/BSnh242MJY0?t=47

Tak jest, wszelki tzw. (tfu!) postęp, to wielce szkodliwe wymysły
"rabinów i chałaciarzy" "dla wytępienia wyznawców Imienia Chrystusowego". :D
https://pl.wikisource.org/wiki/Kanalizacya_miasta_Wa
rszawy_jako_narz%C4%99dzie_judaizmu_i_szarlataneryi?
fbclid=IwAR2LSb7QxHkvd4rMdD9TIEkfjJbygydaILRsdFbm7dz
iVEEhyZ5zol5gvZ4

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

13. Data: 2018-12-21 17:23:11

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm napisał:

> [...]
> https://pl.wikisource.org/wiki/Kanalizacya_miasta_Wa
rszawy_jako_narz%C4%99dzie_judaizmu_i_szarlataneryi

Kupą, mości panowie!

Jarek

--
Przez Czterdziestego Kwietnia,
Przez Bulwary Misyjne --

14. Data: 2018-12-21 20:13:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

> [...]
> mandarynek, .....

> Widać u ciebie kryzys nadprodukcji. Coś się xle gospodazysz.

Niom. Zamrażarka to bardzo zła inwestycja :->

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

15. Data: 2018-12-21 20:39:06

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

rszawy_jako_narz%C4%99dzie_judaizmu_i_szarlataneryi

> Kupą, mości panowie!

Tylko wtedy w kuchni będzie smacznie i zdrowo. :D

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

16. Data: 2018-12-22 13:27:41

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niom. Zamrażarka to bardzo zła inwestycja :->

NIe całkiem rozumiem.
Zamrażarka to dobra inwestycja ale do mrożenia np mięsa, albo jeśli coś z
zaskoczenia się stanie, i inaczej by się zmarnowało.
Pierogi, jeśli jest taka możliwość, powinny być świeże. Najlepiej
jednodniowe, lubię obsuszone.
Tak zresztą jest taniej, bo prąd pobierany pszez zamrażalkę kosztuje.
A pierogi narobione na zapas to bez sensu:
jadłospis staje się nudny, a pierogi coraz gorsze i droższe.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

17. Data: 2018-12-22 17:24:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

> NIe całkiem rozumiem.

Czemu mnie to nie dziwi :->

> Zamrażarka to dobra inwestycja ale do mrożenia np mięsa, albo jeśli coś z
> zaskoczenia się stanie, i inaczej by się zmarnowało.

Uhmm, idź do sklepu do działu Mrożonki" i poczytaj etykiety.

> Pierogi, jeśli jest taka możliwość, powinny być świeże. Najlepiej
> jednodniowe, lubię obsuszone.
> Tak zresztą jest taniej, bo prąd pobierany pszez zamrażalkę

Mówi się ,,zamrażaRkę" (znoszę Twoją pseudoortografię, ale potworków
słowotwórczych nie będę).

> kosztuje.

Prąd/gaz/czas zużywany na wielokrotne robienie pierogów też kosztuje.

> A pierogi narobione na zapas to bez sensu:
> jadłospis staje się nudny, a pierogi coraz gorsze i droższe.

Nikt nie każe jeść w kółko pierogów - można mrozić wszelkie inne potrawy.
Nie mrożę tylko zup (prócz rosołu) oraz ziemniaków i makaronu, bo ich
mrożenie to zdecydowanie pogorszenie smaku i konsystencji.

18. Data: 2018-12-24 18:52:07

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ty idź lepiej lepić te pierogi, pszynajmniej pszestaniesz bredzić.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

19. Data: 2018-12-26 09:36:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@i...pl> wrote:
> Ty idź lepiej lepić te pierogi, pszynajmniej pszestaniesz bredzić.

Tabletki masz w szufladzie.

20. Data: 2018-12-26 15:40:19

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ja nie mam.