materiały certyfikowane w chemii analitycznej

1. Data: 2004-01-17 16:29:43

Temat: materiały certyfikowane w chemii analitycznej
Od: "Wojtek G" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie wszystkich grupowiczów,
bardzo proszę o pomoc!!! w poniedziałek mam egzamin z chemii analitycznej na
wydziale farmacji AMG, i nie wiem gdzie znaleźć sposoby uzyskiwania
materiałów referencyjnych certyfikowanych (zgodnie z wymogami
Międzynarodowej Organizacji ds Standaryzacji w Genewie). Za wszelką pomoc
będę ogromnie wdzięczny.

pozdrawiam
Wojtek

2. Data: 2004-01-17 22:10:41

Od: "Wojtek G." <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek G" <g...@p...pl> napisał w wiadomości

[cut]

Witam.
Widzę, że spotykam imiennika przynajmniej jeśli chodzi o
opis nadawcy newsa ;) Chyba będę musiał coś w ni pozmieniać
aby nas nie mylono.
A na postawione pytanie to niestety nie znam odpowiedzi , przykro mi.

Pozdrawiam

Wojtex

3. Data: 2004-01-18 09:22:54

Od: "Pivoski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> materiałów referencyjnych certyfikowanych (zgodnie z wymogami
> Międzynarodowej Organizacji ds Standaryzacji w Genewie). Za wszelką pomoc

np
http://www.sigmaaldrich.com/suite7/Brands/Fluka___Ri
edel_Home/Analytical/Cer
tified_Reference_Material.html

4. Data: 2004-01-18 19:49:09

Od: "Wojtek G" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdeczne podziękowania...

pozdrawiam
W.

"Unity of minds, unity of thought, unity of occupations ..."

[praca] zatrudnie magistra farmacji
sassafras oil
Poproszę coś na kaszel oraz wózek inwalidzki dla babci
!PILNE!
!PILNE!