materiały obiciowe

1. Data: 2003-10-15 09:14:53

Temat: materiały obiciowe
Od: "Antoś" <k...@W...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry, witam Was wszystkie bardzo serdecznie! Grupę podczytuję już od
jakiegoś czasu, ale dopiero dziś odważyłam się coś powiedzieć od siebie :))
Mam na imię Ania, jestem z Wrocławia. Szydełkowanie jest moją słąbszą
stroną, choć ostatnio zaczynami to iść zdecydowanie lepiej, uwielbiam
natomiast "drutować". Chciałabym tacie zrobić prezent i odnowić mu jego
ulubione fotele. W związku z tym szukam hurtowni materiałów obiciowych we
Wrocławiu. Znalazłamjedną, ale może mogłybyście mi coś podpowiedzieć. Z góry
dziękuję za pomoc. Pozdrwaiam, Ania vel Antosia :))

1. Data: 2003-10-15 12:35:35

Temat: Re: materiały obiciowe
Od: "Anna B. " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Materiały obiciowe z metra są b. drogie. Przynajmniej te, które ja
widziałam. Ale n.p. w Świebodzińskiej meblówce można kupić z magazynu
resztki za grosze. Te resztki mają czasem 2-3 metry, więc na pojedyńcze
fotele starcza. My mamy tak odnowione meble. Spróbuj więc może w swoim
mieście też poszukać jakiegoś zakładu produkującego meble tapicerowane.
Myślę, że tam też będą mieli jakieś resztki.
Pa!

--
Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)
"Chleb, którym się dzielisz, lepiej smakuje" P.Bosmans

gdzie kupić papier: falisty, marmurkowy ?
wykroje
Serwetki na drutach pytanie
xxx hobby studio
xxx hobby studio