mazurek kajmakowy kudlatej - pytanie

1. Data: 2003-04-18 11:08:53

Temat: mazurek kajmakowy kudlatej - pytanie
Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie. czy ktos robil? bardzo mi sie przepis spodobal, mam jedynie
mieszane uczucia odnosnie proporcji - na szklanke smietanki i cukru az 25
dag masla - co z tego wychodzi? czy maslo gotuje sie razem ze smietanka i
cukrem? bo ja zazwyczaj dodaje surowe pod koniec ucierania gotowej masy z
cukru i mleka.
pomocy!

pzdr
marta

1. Data: 2003-04-18 18:43:21

Temat: Re: mazurek kajmakowy kudlatej - pytanie
Od: "kudlata" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>marta
>

>No przecie ja robilam!!! Kudlata znaczysie. Wyhchodzi taka elastyczna krowka,
tylko pilnowac tzreba, zeby na koncu masa sie nie oddzielila od tluszczu.Ja
gotuje maslo razem ze smietankom i cukrem. Smietanka moze byc UHT 12% albo
nawet mleko skondensowane nieslodzone.Nie dalej jak wczoraj zrobilam. I
koniecnzie laska prawdziwej wanilii, zeby byly czarne centki i zapach, eh,
zapach !!!!!
Patent tegoroczny: spod upieklam zupelnie plaski w foremce wylozonej papierem.
Spokonie wylalam na to kajmak. Jak zastygl, papier odszedl cudownie, a ja mam
wreszcie mazurek bez ciastowych bokow, na ktore narzekala rodzina ( co nie
przeszkadza ze zzerala zwszystko. Mam nadzije ze Ci sie uda , pozdrawiam
wielkanocnie QD

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-04-19 08:26:05

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kudlata" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przeszkadza ze zzerala zwszystko. Mam nadzije ze Ci sie uda , pozdrawiam

ha! dzieki laskawa pani! wlasnie sie przymierzam do masy - spod juz mam.
czekam tylko az moje dziecie sie obudzi na karmienie, bo ciezko mi bedzie
kajmak gotowac z noworodkiem wiszacym u piersi :))
szkoda, ze wczesniej sie nie zdradzilas z tym patentem na mazurek bez
rancika - moi tez narzekaja :))
z wielkanocnym pozdrowieniem

martka

Kto zna przepis na domowa czekolade ?