mdlosci a upal

1. Data: 2003-08-13 12:36:28

Temat: mdlosci a upal
Od: "Clochette" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
mam takie oto pytanie: czy mdlosci moga byc reakcja na upal? Obecnie
przebywam we francji gdzie panuja okropne upaly (40 stopnie w cieniu). Odkad
pamietam nie zbyt dobrze znosilam takie temperatury ale nigdy nie mialam
mdlosci. A teraz od dwoch tygodni o roznych porach dnia, rano czy tez
wieczorem momentami czuje sie okropnie. Apetyt mam w miare normalny, nawet
po posilku czesto czuje sie nieco lepiej. Nie mam zadych innych
dolegliwosci. (Choc na paznokciach stop mam dwie ciemne plamki???). Myslalam
ze moglo to byc oznaka ciazy lecz okres przyszedl jak zwykle w dokladnym
terminie. Co to moze byc? czekac az sie ochlodzi czy udac sie po prostu do
lekarza? Licze na Wasza pomoc.
Pozdrawiam
Magda

2. Data: 2003-08-13 21:22:10

Temat: Re: mdlosci a upal
Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Clochette wrote:

> Witam wszystkich,
> mam takie oto pytanie: czy mdlosci moga byc reakcja na upal?

Oczywiscie ze moga, organizm po prostu nie wyrabia w takim ciepelku.
Jedyne co moge poradzic, to unikaj slonca, nos jasne ubrania, najlepiej biale,
pij baaardzo duzo wody. Nie zapominaj jesc pomidorkow i owocow aby mieraly
uzupelniac

Seco

--
Bartosz 'Seco' Suchecki [wAw]
Cykloza nie boli... Blat i Ogie?

3. Data: 2003-08-14 07:00:09

Od: "Clochette" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje!
I pozdrawiam.
Magda

> [...]
biale,
> pij baaardzo duzo wody. Nie zapominaj jesc pomidorkow i owocow aby mieraly

Japonskie zapalenie mózgu
dreszcze po wysiłku - dlaczego?
ból dziąseł i gardła
Morbus Schoenlein - Henoch cum nephritis
chyba pytanie do psychiatry