mdlosci po piwie

1. Data: 2007-10-28 11:49:19

Temat: mdlosci po piwie
Od: "ZAQ" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wczoraj wypiłem 4-5 piw w pubie
ze znajomymi i znowu dopadlo mnie straszne
samopoczucie jak ostatnio kiedy tez piłem.
najpierw typowy ból głowy, normalka ...
wiec lykam procha, powoli przechodzi
po 1-2h ale powoli nasilaja sie mdlosci
i tak mi zle ze strony zoladka, proboje
isc do lazienki wymiotowac ale mi sie nie udaje.
wyglada to tak, jest mi niedobrze ze strony
zoladka a jak chwilowo zoladek ustaje
to wtedy glowa, glowa ustaje to wtedy zoladek,
i taka katorga trwa jakies 3h u mnie.
przeciez kiedys tez tyle pilem i zdarza mi sie raz
na miesiac wypic jakies 5 piw (w czasie 8h)
wiec nie jest źle.
biore z osobna leki - Cital - ale go biore od 6 lat
i jest ok.

2. Data: 2007-10-28 12:41:28

Temat: Re: mdlosci po piwie
Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> najpierw typowy ból głowy, normalka ...
> wiec lykam procha, powoli przechodzi
> po 1-2h ale powoli nasilaja sie mdlosci
morfine?
bol glowy to moze byc migrena. wylaczenie receptorow bolowych
nie spowoduje ze migrena minie. objawem migreny sa rowniez
nudnosci. btw. to nie jest alt.pl.przychodnia , z takimi
pytaniami radze udac sie do byle jakiego lekarza , np. do tego
ktory zlecil ci uzywanie alkoholu.

2)alkohol _trwale_ uszkadza uklad oksytocynowy.
kto zalecil ci uzywanie alkoholu? psychiatra?
jesli tak to radze skonsultowac z nim opcje zmiany farmakoterapii
na mniej neurotoksyczna i moze wiecej psychoterapii zamiast psychodropow?

3. Data: 2007-10-28 18:02:19

Od: "ZAQ" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Curious Gluszenia Slawinski nasrał:
> morfine?

nie paracetamol

> bol glowy to moze byc migrena. wylaczenie receptorow bolowych
> nie spowoduje ze migrena minie.

nie to klasyczny bol glowy po piwie.

>objawem migreny sa rowniez
> nudnosci. btw. to nie jest alt.pl.przychodnia , z takimi
> pytaniami radze udac sie do byle jakiego lekarza , np. do tego
> ktory zlecil ci uzywanie alkoholu.

co do migreny to mi nie tlumacz bo wiem co to jest, nie mam juz
migren ale w dziecinstwie mialem dosc czesto.

> 2)alkohol _trwale_ uszkadza uklad oksytocynowy.
> kto zalecil ci uzywanie alkoholu? psychiatra?

a po co ma mi zalecac ?
powiedzial ze moge

> jesli tak to radze skonsultowac z nim opcje zmiany farmakoterapii
> na mniej neurotoksyczna i moze wiecej psychoterapii zamiast psychodropow?

sram juz psychoterapia.
pozatym o czym innym byl ten temat.
do tej chwili czuje ze strony zoladka jakis dyskomfort.

4. Data: 2007-10-28 18:30:30

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZAQ wrote:

> a po co ma mi zalecac ?
> powiedzial ze moge
no to idz do niego z reklamacja, najwyrazniej musial
cos przeoczyc.

5. Data: 2007-10-29 14:05:56

Od: "Pawel" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZAQ" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> Piotr Curious Gluszenia Slawinski nasrał:
>
> nie paracetamol

Gratuluje.... paracetamol po alkoholu???
Długo wątroba nie pociągnie. Czytaj ulotki zanim weźmiesz lek.

p.

paracetamol - przeciwzapalny czy nie ?
po op.na przepukline jadra miazdzystego
Nareszcie przyznają, że słodkie OWOCE też są "be"
Nieustający ból brzucha
Badania okulistyczne - prawo jazy kat D - autobus