mech

1. Data: 2008-08-21 22:00:07

Temat: mech
Od: "Picia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy jest jakiś środek, który zastopował by rośnięcie mchu po jego
wyeliminowaniu np Mogetonem czy Karcherem. Czy środki chwastobójcze
doglebowe są skuteczne w tym przypadku albo jakies preparaty żelaza. Mówie
tu o mchach na betonie a nie na trawniku ba tam mi nie przeszkadza. U mnie
mech najlepiej sie czuje na mojej kostce brukowej. Karcher mu nie straszny
po miesiącu od pięknie się zieleni moja kostka.

Piotr Klęba

2. Data: 2008-08-21 23:42:56

Temat: Re: mech
Od: "moon" <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Picia wrote:
> Witam,
>
> Czy jest jakiś środek, który zastopował by rośnięcie mchu po jego
> wyeliminowaniu np Mogetonem czy Karcherem.

wapno

moon

3. Data: 2008-08-22 07:40:47

Od: "Picia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wapno

A jakie?
CaO czy CaCO3

Piotr Klęba

4. Data: 2008-08-22 08:13:12

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Picia" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A jakie?
> CaO czy CaCO3
>

> --
> Pozdrawiam
> Piotr Klęba

Każde wapno bo chodzi tu o zmianę odczynu gleby, poza tym ogolna zasada
jest taka, że na gleby lekkie stosuje się wapno węglanowe a na cięższe -
tlenkowe.
--
Pozdrawiam ciepło, Dziadek

5. Data: 2008-08-22 08:43:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Aug 2008 00:00:07 +0200, Picia napisał(a):

> [...]
> mech najlepiej sie czuje na mojej kostce brukowej. Karcher mu nie straszny
> po miesiącu od pięknie się zieleni moja kostka.

Skoro się zieleni, to znaczy źle położona - zły (nieprzepuszczalny) podkład
lub zbyt wilgotne środowisko, tj. miejsce położenia kostki obniżone lub bez
spadku w stosunku do pozostałej powierzchni i woda nie spływa w naturalny
sposób, kostka nasiąka nią i porasta. Żebyś nie wiem co stosowała, i tak
znowu porośnie.
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

6. Data: 2008-08-26 09:21:18

Od: "Picia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sposób, kostka nasiąka nią i porasta. Żebyś nie wiem co stosowała, i tak

No tak ale przecież kostki nie będę zrywał. Kostka układana kilka lat temu i
cementu nie żałowali pod kostką jest betonowa skorupa. Ale spady są woda
odpływa. Tip: nie sugeruj się nickiem patrz na podpis bo ja raczej jestem
ON.

Piotr Klęba

7. Data: 2008-08-31 11:06:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Aug 2008 11:21:18 +0200, Picia napisał(a):

> No tak ale przecież kostki nie będę zrywał. Kostka układana kilka lat temu i
> cementu nie żałowali pod kostką jest betonowa skorupa. Ale spady są woda
> odpływa.

No to może nie wysycha, jeśli jest to miejsce ciągle zacienione, może
ścianami sąsiednich budynków?

> Tip: nie sugeruj się nickiem patrz na podpis bo ja raczej jestem
> ON.

A, rzeczywiście, przepraszam.

--
"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A nawet gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby

WIECZÓR
co to za roślina (drzewo)?
PRZETWORSTWO
duże czarne mrówki na działce