meilaodiy

1. Data: 2003-08-24 14:34:20

Temat: meilaodiy
Od: "sylwia" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Gdziesz w archiwum znalazlam kiedys wspaniale szczegolowy opis, jak poruszac
sie po stronach meilaodiy. Siedze juz chyba ponad trzy godziny przy komputerze
i nie moge niczego znalesc, jakby sie pod ziemie zapadlo. Prosze pomozcie mi
znalesc te wiadomosc, bo chyba zwarjuje!!!
Przyjemnej niedzieli
Sylwia

1. Data: 2003-08-24 15:34:38

Temat: Re: meilaodiy
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-08-24 17:47:17

Od: "sylwia" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Beatko, dziekuje Ci serdecznie za odpowiedz.Zaraz bede w takim razie walczyc z
ta strona.
Na razku
Sylwia

1. Data: 2003-08-24 18:07:31

Od: "sylwia" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

No wiec zarejestrowalam sie. Z Pusi pomoca poszlo bardzo szybko.
Tylko teraz nie mam pojecia, jak znalesc w tym calym balaganie jakiekolwiek
wzory krzyzykowe??? Mialyscie tez takie problemy?
Dzieki za cierpliwosc
Sylwia

1. Data: 2003-08-27 12:15:29

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakiekolwiek
> wzory krzyzykowe??? Mialyscie tez takie problemy?

(xxx) nowosci Lanarte
(xxx)pomocy-724-Gold -DMC?
(frywolitki) ciekawostka techniczna
[xxx] pytania poczatkujacej :)