meilaodiy - pytanie

1. Data: 2004-12-06 19:21:02

Temat: meilaodiy - pytanie
Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko babeczki się nie irytujcie plizzzz. znalazłam instrukcję Pusi ale przy
logowaniu (po rejestracji) stale pokazuje mi od początku stronkę do
logowania z wyczyszczonymi polami... ja chyba kretynka jestem, help help
help

--
Buziaki Moniaczek (Wawa)

1. Data: 2004-12-06 21:00:35

Temat: Re: meilaodiy - pytanie
Od: "Ada " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I tam wlasnie trzeba wpisac login i haslo.

1. Data: 2004-12-06 21:31:22

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monia wrote:
> [...]
> logowaniu (po rejestracji) stale pokazuje mi od początku stronkę do
> logowania z wyczyszczonymi polami... ja chyba kretynka jestem, help help

A masz włączoną obsługę cookies?
Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-12-06 22:09:37

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A masz włączoną obsługę cookies?
> Pozdrawiam

tak, sprawdziłam, ale przy logowaniu poza hasłem niżej są 4 mozliwości
zaznaczenia czegośtam. automatycznie zaznacza się na samej górze.... Julita
help help help

--
Buziaki Moniaczek (Wawa)

1. Data: 2004-12-06 22:17:06

Od: "MadziaK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak, sprawdziłam, ale przy logowaniu poza hasłem niżej są 4 mozliwości
> zaznaczenia czegośtam. automatycznie zaznacza się na samej górze....
> Julita
> help help help

Ja tez nie moglam sie zalogowac, ba nie moglam zalozyc konta uzytkownika:(
nie wiem czemu.
Jandulka mi zalozyla konto i teraz moge smigac:) Za co jej dzieki jeszcze
raz;)
MadziaK

1. Data: 2004-12-06 22:22:32

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monia wrote:

> [...]
> zaznaczenia czegośtam. automatycznie zaznacza się na samej górze.... Julita

Tego nie ruszaj. Po prostu wpisz login i hasło, powinno Cie przenieść na
stronę.
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-12-06 22:23:12

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

oni mnie tam nie lubiom...... nic mnie nie przerzuca.... idę sobie
pochlipać .....

--
Buziaki Moniaczek (Wawa)

1. Data: 2004-12-06 22:29:15

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monia wrote:

> oni mnie tam nie lubiom...... nic mnie nie przerzuca.... idę sobie
> pochlipać .....

Zapraszam na priv :)
Julita

1. Data: 2004-12-06 22:43:24

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

wysyłam do ciebie już trzeci raz i stale wraca.... dzisiaj wszyscy przeciwko
mnie....

--
Buziaki Moniaczek (Wawa)

1. Data: 2004-12-06 22:46:47

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monia wrote:

> wysyłam do ciebie już trzeci raz i stale wraca.... dzisiaj wszyscy przeciwko
> mnie....

Wracają potwierdzenia. Jeśli ich nie chcesz, to może odznacz wymaganie
potwierdzeń w OE...
J.

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

[OT] Kaan dla wybrańców...
"moje hobbi"
ceny muliny jestem w szoku- drozyzna!!! [gdansk]
warkocze-wzory[druty]
xxx mulina