męski portal

11. Data: 2010-12-23 22:43:05

Temat: Re: męski portal
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "uookie" <u...@g...com> napisał w wiadomości
news:84d0ab47-0fd2-4096-a683-fc126985b5b6@s18g2000vb
y.googlegroups.com...

>człowiek bez większych problemów emocjonalnych i czujący akceptację
>otoczenia, nie używa takiego języka, nie troluje na forach

Ale czaisz, ze do trollingu trzeba przynajmniej dwojga?

12. Data: 2010-12-23 22:50:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

uookie napisał(a):

> myślę, że obrażasz ludzi, bo czujesz się gorszy. normalny, zdrowy
> człowiek bez większych problemów emocjonalnych i czujący akceptację
> otoczenia, nie używa takiego języka, nie troluje na forach i nie ma
> potrzeby udowadniania innym, że sami mają problemy.

Ja mam problemy,? ja piedziule zaraz wyjdę z siebie, ja nie poniżam
kobiet a ty jakieś brednie o kobietach wypisujesz na dodatek z
urojenia. Przylazłeś i poniżasz niewinne kobiety, bo czujesz się
odpadem i swoją osobę racjonalizujesz, że mężczyźni stworzyli kulturę.
Ty żadnej kultury nie stworzyłeś, jedynie pierdolona patologio
wyżywasz się na słabszych niewinnych kobietach.

13. Data: 2010-12-24 13:13:37

Od: uookie <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Gru, 23:43, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> U ytkownik "uookie" <u...@g...com> napisa w wiadomo
cinews:84d0ab47-0fd2-4096-a683-fc126985b5b6@s18g2000
vby.googlegroups.com...

> Ale czaisz, ze do trollingu trzeba przynajmniej dwojga?

kiedyś tu szło normalnie pogadać, ale teraz to widzę zrobiła się tu
enklawa dla frustratów. może to i lepiej. niech siedzą w klatkach,
takich jak psp ;)

14. Data: 2010-12-24 13:42:14

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "uookie" <u...@g...com> napisał w wiadomości
i.googlegroups.com...
> [...]

>kiedyś tu szło normalnie pogadać, ale teraz to widzę zrobiła się tu
>enklawa dla frustratów. może to i lepiej. niech siedzą w klatkach,

Etam, trolli wszedzie pelno, tylko nie rozumiem, co ludzi pcha do
dokarmiania pojebow.

15. Data: 2010-12-24 13:48:38

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Gru, 14:42, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

> trolli wszedzie pelno, tylko nie rozumiem, co ludzi pcha do
> dokarmiania pojebow.

Miewaja nadzieje na spelnienie Misji pt resocjalizacja ;)
Tak, wiem, juz nie bede.

Wesolych Swiat :)

16. Data: 2010-12-24 13:49:36

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
i.googlegroups.com...
vby.googlegroups.com...

> Etam, trolli wszedzie pelno, tylko nie rozumiem, co ludzi pcha do
dobre serce ;)

kiwiko

17. Data: 2010-12-24 13:58:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

uookie napisał(a):
> [...]
>
> kiedyś tu szło normalnie pogadać, ale teraz to widzę zrobiła się tu
> enklawa dla frustratów. może to i lepiej. niech siedzą w klatkach,
Nawet w święta buraczku wylewasz frustrację na niewinne kobiety.
Pomyliły ci się obcje buraku bo twoje miejsce jest w chlewie ze
świniami a nie wśród ludzi kultury.

18. Data: 2010-12-24 14:09:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost napisał(a):
> [...]
i.googlegroups.com...
vby.googlegroups.com...

> Etam, trolli wszedzie pelno, tylko nie rozumiem, co ludzi pcha do

NO dokładnie co pcha ,jak gadasz z odpadem który tu przylazł wylać
swoją trzęsącą się nienawiść...co knurku?

19. Data: 2010-12-24 14:13:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):

> Miewaja nadzieje na spelnienie Misji pt resocjalizacja ;)
> Tak, wiem, juz nie bede.
>
> Wesolych Swiat :)
A tobie nie przeszkadza jak buraczysko wylewa swoją nienawiść do
kobiet. To zaczyna być żenujące, że ja muszę pokazywać że takie
zachowania są złe i jeszcze się szarpać z tym co sobie z grupy zrobili
spłówaczkę swojej głupoty?

20. Data: 2010-12-24 15:18:13

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości