metalowe fronty w piekarnikach/zmywarkach

1. Data: 2006-08-26 11:36:38

Temat: metalowe fronty w piekarnikach/zmywarkach
Od: "Jare" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szukam konkretnej informacji czym nalezy myc metalowe fronty w sprzetach
kuchenych.
W instrukcji nie ma, a w sklepach sa jakies mleczka ale wydaje mi sie, ze sa
one
raczej do silnych zabrudzen, a nie do odciskow palcow.
Ponoc mozna woda z octem ale czy na pewno?

Taki oblepiony lapskami piekarnik wyglada dosc brzydko :)

--
pozdrawia
jarek

2. Data: 2006-08-26 12:15:31

Temat: Re: metalowe fronty w piekarnikach/zmywarkach
Od: "Adam" <adamus1272{nospam}@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jare" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ponoc mozna woda z octem ale czy na pewno?
>
> Taki oblepiony lapskami piekarnik wyglada dosc brzydko :)

ja takie rzeczy myje na inoxie płynem do szyb

Adam

3. Data: 2006-08-26 13:05:25

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam <adamus1272{nospam}@tlen.pl> wrote:

> ja takie rzeczy myje na inoxie płynem do szyb

Żona też twierdzi, że nic lepszego na inox od MrPropera do szyb
nie ma.

J.

4. Data: 2006-08-27 11:25:22

Od: "Jare" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żona też twierdzi, że nic lepszego na inox od MrPropera do szyb
> nie ma.

Dzieki za info.
Jakbym wiedzial ze to sie nazywa INOX to byloby prosciej szukac :))
Teraz wszystko stalo sie jasne!

Jarek

Czym ogrzac lazienke ?
Ariston MBT2022