metoda Montessori

1. Data: 2004-08-18 17:38:13

Temat: metoda Montessori
Od: "Anna" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sądzicie o metodzie Montessori? Mam mieszane uczucia, przede wszystkim
odnośnie braku bajek i nauki religii. czy oddalibyście dziecko do
przedszkola montessoriańskiego, lub szkoły montessoriańskiej?

Hardanna

2. Data: 2004-08-19 23:36:34

Temat: Re: metoda Montessori
Od: jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna napisał:
> [...]
> odnośnie braku bajek i nauki religii. czy oddalibyście dziecko do
> przedszkola montessoriańskiego, lub szkoły montessoriańskiej?

Myślę, że na grupie pl.soc.dzieci mogłabyś
spotkać kogoś, kto miał realny kontakt z tą
metodą. Osobiście uważam, że jeżeli przedszkole
lub szkoła jest prowadzona przez dorosłe osoby,
dojrzałe i stabilne psychicznie, to nie ma
powodów do obaw. Wiem, że są przypadki, kiedy
dziecko z rodziny katolickiej chodzi do
ewangelickiej szkoły i odwrotnie. Wiara nie jest
przyczyną nieporozumień, tylko nienawiść.

Gdyby były jakieś przewagi natury np. logistycznej,
to wybrałbym takie bez wahania.

J.

czy po tym moge uczyc w zawodowce
angielski za francuski - pilne !