mierniki ciepła na kaloryferze

21. Data: 2007-11-27 12:16:12

Temat: Re: mierniki ciepła na kaloryferze
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "humanista (mruczus)" <m...@g...com> napisał w wiadomości
news:fiec2o$g1c$1@inews.gazeta.pl...
> Nie wiem jak taki miernik wygląda ale może można podłożyć pod niego cienką
> gumę? Jeśli się nie da, to jest trochę gorzej, jednak silne miejscowe
> dmuchanie i tak powinno obniżyć temperatorę kaloryfera w tym miejscu z 70
> stopni do 30 stopni. Kiedyś robiłem takie próby i tak mi wyszło,

Musiales miec gigantyczny blad pomiaru.

22. Data: 2007-11-27 14:12:12

Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie udostępniają bo wtedy sporo firm straci na sprzedaży drogiej energii z
ropy. Oczywiście free energy polega ta technikach ściągania z otoczenia
energii kosmicznej która jest rozproszona w olbrzymich ilościach tak więc
sama zasada działania tych urządzeń nie jest niczym zaskakującym (z
logicznego punktu widzenia). Rząd USA ukrywa te posiadane technologie od
trzydziestu lat.

23. Data: 2007-11-27 14:14:03

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sama zasada działania tych urządzeń nie jest niczym zaskakującym (z
> logicznego punktu widzenia). Rząd USA ukrywa te posiadane technologie od

Don't feed the troll

24. Data: 2007-11-27 19:34:44

Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Puściłem izolowaną cieplnie rurkę wlotową (do wentylatora kanałowego) zza
okna gdzie temeratura w zimie jest niska, następnie powietrze owiało wnętrze
worka plastikowego który był założony w miejscu licznika kaloryfera i
wyleciało za okno rurką.

25. Data: 2007-11-28 14:23:44

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okna gdzie temeratura w zimie jest niska, następnie powietrze owiało
> wnętrze worka plastikowego który był założony w miejscu licznika

Na to bym nie wpadl - super metoda, nie dosc ze okradanie sasiadow, to
jeszcze dodatkowo obciazanie ich ogrzewaniem powietrza w zimie na dworze.

26. Data: 2007-11-28 15:02:03

Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Nov 2007 15:23:44 +0100 I had a dream that Ghost <g...@e...pl>
wrote:
>Na to bym nie wpadl - super metoda, nie dosc ze okradanie sasiadow, to
>jeszcze dodatkowo obciazanie ich ogrzewaniem powietrza w zimie na dworze.

Ja myślałem o tym, żeby nawiewnik obudować, skierować zimne powietrze
"z pola" wprost na podzielnik ciepła. To powietrze oczywiście zostawałoby
w mieszkaniu (żeby po jakimś czasie wylecieć kratkami wentylacyjnymi).
Ale nigdy nie chciało mi się aż tak kombinować. I tak mam największe w bloku
zwroty za ogrzewanie, więc po co jeszcze bardziej wkurzać sąsiadów :)

--
Grzegorz Janoszka

27. Data: 2014-10-29 20:19:21

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 25 listopada 2007 12:57:19 UTC+1 użytkownik humanista (mruczus)
napisał:
> Mamy jakieś dziwne mierniki zużycia ciepła, które po prostu mierzą
> temperaturę na powierzchni kaloryfera. Jednak nie sprawdzają się. Wystarczy
> puścić silny strumień powietrza z wentylatora na czujnik na czujnik i przy
> tym temperatura w mieszkaniu trochę się podniesie (bo zwiększy się prędkość
> wymiany ciepła kaloryfera z otoczeniem) a jednocześnie zmiejszy się
> temperatura kaloryfera, wskazania czujnika i opłaty miesięczne za CO!

Zgodnie z regulaminem pomiarów firmy Metrona Polska, taki podzielnik jest
zainstalowany w twoim mieszkaniu niezgodnie z prawem, ponieważ z tego co wiem żaden
lokator nigdy nie podpisał regulaminu pomiaru. To jedno. Drugie. Ten miernik można
pod koniec okresu grzewczego po prostu uszkodzić. Zalać wodą, kwasem lub inną cieczą
psującą elektronikę wewnątrz. Robili tak wielokrotnie moi sąsiedzi. Firma Metrona ma
wtedy obowiązek wymienić wadliwy miernik. Jeżeli dostatecznie dobrze popsułeś
elektronikę ( wyświetlacz to nie wszystko) i Metrona nie może będzie mogła ustalić
stanu podzielnika, muszą na twój wniosek, przy wymianie na nowy wpisać "0" jednostek.
Po prostu mówisz serwisantowi, że miałeś cały czas zakręcony zawór termostatyczny.
Trzecie. Podzielnik można również bardzo łatwo oszukać, nie stosując drastycznych
metod niszczenia. Należy w tym celu w mieszkaniu na najmniejszym kaloryferze
odpowiednio zainstalować mały wentylator, i uszczelnić odpowiednio ten wymiennik
ciepła jakim jest kaloryfer. Efekt jest taki, że z najmniejszego kaloryfera ( np. 3
żebra) możesz dość dobrze ograć mieszkanie o powierzchni 50 m^2. Dodatkowo podzielnik
wskaże o 70 % mniej jednostek niż chłodzony grawitacyjnie. Kto się uczył fizyki ten
wie o czym mówię. JEŻELI NIE BĘDZIESZ OSZUKIWAŁ, BEDZIESZ PŁACIŁ. WEDŁUGO MOICH
DANYCH OKOŁO 40% SPOŁECZEŃSTWA TAK ROBI, PŁACĄ OCZYWIŚCIE GŁUPCY, PONIEWAŻ LICZNIK
GŁOWNY NA BLOK WYSKALOWANY JEST W [GJ], A NIE W JAKIŚ TAM JEDNOSTACH. amen

28. Data: 2014-10-29 20:19:49

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

29. Data: 2014-11-08 18:28:57

Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> ROBI, PŁACĄ OCZYWIŚCIE GŁUPCY, PONIEWAŻ LICZNIK GŁOWNY NA BLOK WYSKALOWANY
> JEST W [GJ], A NIE W JAKIŚ TAM JEDNOSTACH. amen

poza oczywistymi sprawami dochodzi jeszcze ten drobny fakt ze jezeli zacznie
tak robic wystarczajaco duzy odsetek to uczciwi ludzie nie udzwigna ceny
ogrzewania wszystkich pasozytow w okolicy i wszyscy solidarnie zostana bez c.o.

--
http://db.org.pl/

30. Data: 2014-11-08 21:25:17

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 8 listopada 2014 18:29:00 UTC+1 użytkownik m4rkiz napisał:
> [...]
> ogrzewania wszystkich pasozytow w okolicy i wszyscy solidarnie zostana bez c.o.

Nie mam centralnego z sieci. jakiś czas temu sąsiad przerysował mi samochód.
Widziałem jak odjeżdżał. Tego samego dnia widziałem ze ma porysowany zderzak.
Następnego dnia wieczorem już miał pomalowane. Nawet nie przyszedł przeprosić. Jak by
go spytać czy jest uczciwy to na bank by odpowiedział ze jak łza. Jak bym miał
możliwość to bym bez mrugnięcia okiem podłączył się pod jego licznik do prądu. Nie ma
uczciwych ludzi. Każdy coś kiedyś podpierdolił. tak że kolego sympatyczny nie pierdol
o tych uczciwych bo jak by u Św. Piotra na furtce każdy by się musiał rozliczyć z "
nie kradnij" to w Niebie bóg Bóg sam ze sobą by w warcaby grał.

Antyreklama Vanish
gniazda os/szerszeni
Nalot herbaciany
problem z robalami