mierniki ciepła na kaloryferze

31. Data: 2014-11-09 15:27:00

Temat: Re: mierniki ciepła na kaloryferze
Od: "Jankol" <b...@w...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@g...com> napisał w wiadomości
news:70ac86fd-ac26-4c29-bd6c-6b00fbbff5a7@googlegrou
ps.com...

jw : Zgodnie z regulaminem pomiarów firmy Metrona Polska, taki podzielnik jest
zainstalowany w twoim mieszkaniu niezgodnie z prawem, ponieważ z tego co wiem żaden
lokator nigdy nie podpisał regulaminu pomiaru.
W spóldzielni mieszkaniowej wystarczy prawomocne prawo uchwalone przez spółdzielnię.
Prawie każdy lokator podpisał regulamin pomiaru, a ten co nie podpisał to płaci wg
stawki ryczałtowej,
jeżeli tak uchwaliła spółdzielnia.
jw : To jedno. Drugie. Ten miernik można pod koniec okresu grzewczego po prostu
uszkodzić.
Zalać wodą, kwasem lub inną cieczą psującą elektronikę wewnątrz. Robili tak
wielokrotnie moi sąsiedzi. Firma Metrona ma wtedy obowiązek wymienić wadliwy miernik.
Jeżeli dostatecznie dobrze popsułeś elektronikę ( wyświetlacz to nie wszystko) i
Metrona nie może będzie mogła ustalić stanu podzielnika, muszą na twój wniosek, przy
wymianie na nowy wpisać "0" jednostek. Po prostu mówisz serwisantowi, że miałeś cały
czas zakręcony zawór termostatyczny.
------------------------------
Placisz wtedy stawkę ryczałtową od metra kwadratowego powierzchni ogrzewanej,
jeżeli tak uchwaliła spółdzielnia.
------------------------------
jw : Trzecie. Podzielnik można również bardzo łatwo oszukać, nie stosując
drastycznych metod niszczenia. Należy w tym celu w mieszkaniu na najmniejszym
kaloryferze odpowiednio zainstalować mały wentylator, i uszczelnić odpowiednio ten
wymiennik ciepła jakim jest kaloryfer. Efekt jest taki, że z najmniejszego kaloryfera
( np. 3 żebra) możesz dość dobrze ograć mieszkanie o powierzchni 50 m^2. Dodatkowo
podzielnik wskaże o 70 % mniej jednostek niż chłodzony grawitacyjnie.
Bzdura. Wymyśliłeś perpetum mobile.
Żeby ogrzać mieszkanie to temperatura kaloryfera musi być wysoka, czyli podzielnik
zarejestruje wyższą temperaturę.
Podzielnik nie może wskazać mniej jednostek bo on rejestruje temperaturę grzejnika.
Temperatury
samego podzielnika znacząco nie obniżysz, jeżeli podzielnik jest dobrze zamontowany.
------
jw : JEŻELI NIE BĘDZIESZ OSZUKIWAŁ, BEDZIESZ PŁACIŁ.
----
Oszukujesz sąsiadów, bo to oni za ciebie płacą.
jw : WEDŁUGO MOICH DANYCH OKOŁO 40% SPOŁECZEŃSTWA TAK ROBI,
Te twoje dane możesz sobie w 4d wsadzić.

32. Data: 2014-11-11 10:14:11

Od: "Jankol" <b...@w...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
W dniu sobota, 8 listopada 2014 18:29:00 UTC+1 użytkownik m4rkiz napisał:
> <j...@g...com> wrote in message
ps.com...

> poza oczywistymi sprawami dochodzi jeszcze ten drobny fakt ze jezeli zacznie
> tak robic wystarczajaco duzy odsetek to uczciwi ludzie nie udzwigna ceny
> ogrzewania wszystkich pasozytow w okolicy i wszyscy solidarnie zostana bez c.o.
>
> --
> http://db.org.pl/

kog.: Nie mam centralnego z sieci. jakiś czas temu sąsiad przerysował mi samochód.
Widziałem jak odjeżdżał. Tego samego dnia widziałem ze ma porysowany zderzak.
Następnego dnia wieczorem już miał pomalowane. Nawet nie przyszedł przeprosić. Jak by
go spytać czy jest uczciwy to na bank by odpowiedział ze jak łza. Jak bym miał
możliwość to bym bez mrugnięcia okiem podłączył się pod jego licznik do prądu.
--------------------------------
Ty piszesz o rewanżu na kimś kto cię skrzywdził.
On pisał o czymś innym. On pisał o okradaniu sąsiadów pomimo
tego że oni nic złego mu nie zrobili. On nawet nie wie kogo imiennie okrada,
jest mu to wszystko jedno. Zwykły pasożyt, zlodziej.

33. Data: 2014-11-11 15:47:23

Temat: Re: mierniki ciep�a na kaloryferze
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 11 listopada 2014 10:14:21 UTC+1 użytkownik Jankol napisał:
> [...]
> tego że oni nic złego mu nie zrobili. On nawet nie wie kogo imiennie okrada,
> jest mu to wszystko jedno. Zwykły pasożyt, zlodziej.

Złodziej jak reszta innych ludzi. Jak by tym bezimiennym pokazać jak bezpiecznie
oszukać liczniki to by oszukiwali aż by dym szedł. Taka natura człowieka. Najgorsi są
ci co twierdzą ze są najuczciwsi i robią wszystko dla innych.

34. Data: 2014-11-11 19:57:17

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 9 listopada 2014 15:28:03 UTC+1 użytkownik Jankol napisał:
> [...]
> Te twoje dane możesz sobie w 4d wsadzić.
No nie bądź taki Jwx może mieć rację ;p
To tylko kwestia okazji, gdzie można oszukać:
Jeden oszukuje na cieple inny na wodzie, a jeszcze inny na kilometrach do Madrytu.
A są i tacy, którzy nie wykupują biletów MPK

--
Pozdrawiam :)
JM

Antyreklama Vanish