mięśniaki i cysty w piersiach

1. Data: 2005-05-20 14:24:23

Temat: mięśniaki i cysty w piersiach
Od: "Julia" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

na ostatniej wizycie u ginekologa usłyszałam że mam 2 mięśniaki około 1 cm
każdy i liczne podkreslam liczne cysty w obu piersiach.Lekarz zalecił
stosowanie leku o nazwie Orgametril przez okres pół roku i mam przyjść do
kontroli razem z mammografią. Zaznaczę że brałam już Orgametril wcześniej z
pwodu obfitych miesiączek około roku.Wtedy miałam pojedyńcze cysty w piersi
jednej.
Moje pytanie brzmi: czy ten brany wczesniej Orgametril mógł spowodować u
mnie te liczne cysty w obu piersiach i czy mam go brać?
Jakie skutki uboczne on powoduje zaznaczę że nie jestem zwolenniczką kuracji
hormonalnych