mięśniaki - powikłania

11. Data: 2004-02-10 20:24:34

Temat: Re: mięśniaki - powikłania
Od: "Piotr" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatko, nie wiem czego oczekujesz po kimś kto się podpisuje "Fixrambo"
osobiście boję o kobiety ktore jeszcze naciągnie na jakieś swoje wynalazki BING
BANG MAO czy jak im tam. W literaturze opisuje sie zarówno Voo Doo jak i
telekineze ale jest to najczęściej literatura fanasy i sf. Mięśniaki niestety
leczy się operacyjnie a nieliczne leki które na nie dzialają nie mają
czarodziejskiej mocy. To co mnie osobiście drażni to domorośli kombinatorzy
którzy mają tak małą wiedzęże nawet nie zdają sobie sprawy jakie bzdury
opowiadają

Piotr

12. Data: 2004-02-10 21:17:16

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
kombinatorzy
> którzy mają tak małą wiedzęże nawet nie zdają sobie sprawy jakie bzdury

To prawda, Piotrze. Dla mnie pytanie o przedstawienie wyników badań, które
te rewelacje potwierdzają jest w rzeczywistości poddaniem w wątpliwość
tychże. Skoro pytam o dowody - nie wierzę! :) Czyli, trywializując,
znaczy to "bzdury waść pleciesz"...

pozdrawiam,
Agata

Chemioterapia - jaki ma wpływ na kobietę w ciąży???
okulistyczne - bol w oczodole
Liszaj płaski ... penisa
Chorobliwy strach przed śmiercią
nadmierne owłosienie