mięso z rekina

1. Data: 2006-11-12 17:31:02

Temat: mięso z rekina
Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

proszę powiedzcie jak smakuje mięso z rekina i co n niego można zrobić,
byłem w Makro i była jakaś promocja, czy to warto kupić

macie jakieś opinie i przepisy ( swoje)
Jędrek

2. Data: 2006-11-12 18:40:47

Temat: Re: mięso z rekina
Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> proszę powiedzcie jak smakuje mięso z rekina i co n niego można zrobić,
> byłem w Makro i była jakaś promocja, czy to warto kupić
>
> macie jakieś opinie i przepisy ( swoje)

jadlem kiedys stek z rekina. Szczerze mowic nie pamietam jak smakowal ale
utkwilo mi ,ze byl dobry :)

pozdrawiam
Łukasz

3. Data: 2006-11-13 00:41:08

Od: k...@h...com szukaj wiadomości tego autora

Andrzej a écrit :

> proszę powiedzcie jak smakuje mięso z rekina i co n niego można zrobić,
> byłem w Makro i była jakaś promocja, czy to warto kupić
>
> macie jakieś opinie i przepisy ( swoje)
> Jędrek
Witam,
z mojego doswiadczenia wynika, ze ile razy sam robilem rekina zawsze
zalowalem robi sie twardy i gumowaty,natomiast ile razy jadlem w
knajpie(raz w sosie chrzanowym w krakowie a druga raza na dominikanie w
sosie z pastis) byl przepyszny
wniosek jest taki, ze to nie jest schabowy i trzeba mniej wiecej
wiedziec co sie robi
radzilbym odpuscic
Smacznego czego innego
J.

4. Data: 2006-11-13 07:21:00

Od: clafoutis <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

rekin tak jak, miecznik czy tuńczyk nie dosmaża sie do końca i wówczas
wyjdzie świetny. jesli zmęczyłeś go na patelni z 15 minut to było to już
po prostu siano.

w zależności od grubości steka od 1 minuty każda ze stron na bardzo
gorącej patelni.

pozdro piotr

5. Data: 2006-11-13 13:43:27

Od: "mlk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mi nie smakował. wydawało mi się, że jem stek wołowy zalatujacy rybą

6. Data: 2006-11-13 13:47:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mlk" <m...@o...pl> wrote in message
> mi nie smakował. wydawało mi się, że jem stek wołowy zalatujacy rybą

Te wietnamskie są na dodatek trujące...

używane cd
entkalker
DO S.
paluszki krabowe z sosem ?
Mięso mielone, papryka marynowana, oliwki?