mieszane opryski

1. Data: 2016-08-01 12:52:48

Temat: mieszane opryski
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy opryski mieszanką saletra wapniowa + miedzian 50 WP dały rezultat
jakbym opryskała raz saletrą, a innym razem miedzianem, czy może
otrzymałam ciecz, która straciła własności swoich części składowych?

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2016-08-01 18:07:25

Temat: Re: mieszane opryski
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Aug 2016 12:52:48 +0200, Krycha napisał(a):

> [...]
> jakbym opryskała raz saletrą, a innym razem miedzianem, czy może
> otrzymałam ciecz, która straciła własności swoich części składowych?

Strasznie dużo pryskasz. Nie za dużo??? - znaczy czy w przypadkach
koniecznych naprawdę?

3. Data: 2016-08-01 22:28:45

Temat: Odp: mieszane opryski
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" nie da za wygraną póki nie wytruje wszystkich:

> Czy opryski mieszanką saletra wapniowa + miedzian 50 WP dały rezultat
> jakbym opryskała raz saletrą, a innym razem miedzianem, czy może
> otrzymałam ciecz, która straciła własności swoich części składowych?

Ja to widzę, że Chemiczny Ali to przy tobie pikuś

pleśń na owocach
Gniazda trzmieli dostępne w internecie. (Barciak)
What's eating Basil?
.
Pylicol, betokson