mikrozarysownia (?) na plycie ceramicznej

1. Data: 2005-01-03 19:32:04

Temat: mikrozarysownia (?) na plycie ceramicznej
Od: Krzysztof Gmyr <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czym takie ustrojstwo doczyscic? Pomimo, ze staramy sie dbac o plyte
(nota bene ma jeden miesiac), nie przesuwamy garnkow, wycieramy itd., to
pojawily sie na niej taki mikrorysy (no wlasnie nie wiem czy to rysy, bo
jak dla mnie to plyta jest dosyc odporna na zarysowania - a przynajmniej
powinna byc).

--
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Krzysztof Gmyr

2. Data: 2005-01-04 07:38:28

Temat: Re: mikrozarysownia (?) na plycie ceramicznej
Od: "andy" <andyro @ poczta. onet. pl> szukaj wiadomości tego autora

wow , kobieta jak ja nieodpowiednio dotkniesz to ma siniaki.
Nie przesadzaj z mikrorysami.
proponuje nic nie gotować

3. Data: 2005-01-08 11:55:21

Od: Krzysztof Gmyr <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktos, kiedys, a konkretnie "andy" <andyro @ poczta. onet. pl> napisal...
> wow , kobieta jak ja nieodpowiednio dotkniesz to ma siniaki.
> Nie przesadzaj z mikrorysami.
> proponuje nic nie gotować

A może jakaś odpowiedź na pytanie?

--
Krzysztof Gmyr

mango - pomocnik kuchenny
Sklep www.wysylka.pl
żaluzje bezinwazyjne -opinie?
budownictwo drewniane
plyta wiorowa + laminat - czym to skleic?