mirzan

21. Data: 2004-05-22 10:23:35

Temat: Re: mirzan
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem w liliach na takim etapie,ze sprzedaje telko nadwyzki.
> Male ilosci po cenach mniej wiecej zakupu ,bez wliczania kosztow
> przesylki i certyfikatu.Czyli niektore byly po 40 zl,a mialem pare
> cebul po...lepiej nie mowic,Za najdrozsze zaplacilem po120 +koszty
> dodatkowe i wiecwj tego glupstwa nie zrobie.Te szalone ceny dotycza
> grupy lilii co nazywaja sie orienpety.Sa to krzyzowki orientalnych
> z trabkowymi.Ceny spadaja,jesienia moga juz byc pokilkanascie zl.
> sprzedaje je Jan Kiszka ,a liliowce ma takie ze dech zapiera.
> Mirzan

Podaj listę odmian - nazwy mogą być Twoje;-)

Pozdrawia swojsko boletus

22. Data: 2004-05-22 13:12:25

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>     Podaj listę odmian - nazwy mogą być Twoje;-)
>
>       Pozdrawia swojsko boletus
>
> Do Rybnika jezdzilem popatrzec,wystawiam czasem,we Wroclawiu.
Spisu nie robilem,wymienie tylko pare ktore bardzo lubie-
Queens Promise ,New Treasure, First Crown-kwiaty jak talerz.Orienpety
Arabesque,Silk Road ,Sheheresade,Northen Carilion,Leslie Woodrif
Elusive i nascie innych.
Trabki -Rogalo,Aldona,Africanka,i kilkadziesiat innych.
Azjatyckia -grupa Tango -takie umaszczenie jakby ktos na nie
kichnal fusami z kawy.Zdjecia w trakcie skanowania.Jak beda
gotowe dam komus do pokazania bo sam jeszcze nie umiem.Mirzan

23. Data: 2004-05-23 20:33:52

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> A masz/miałeś może Lilium nepalense? Moja na razie się nie
> pokazuje albo coś
> ją zjadło albo nie przetrzymała zimy. Szkoda nie dane mi było
> nacieszyć się
> jej kawitami 'na żywo' :((
>
> Pozdrawia niepocieszona Kaśka

U mnie gdzieś rosły, przypomnij latem..
:-) Bogusław

24. Data: 2004-05-23 20:39:00

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEKEDPFOAA.radzimierski@toya.
net.pl...

> Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> U mnie gdzieś rosły, przypomnij latem..

Ile Euro mi za to policzysz ? ;))

Pozdrawiam z pewną karteczką leżącą obok między książkami

Kaśka

25. Data: 2004-05-23 20:43:00

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> Pozdrawiam z pewną karteczką leżącą obok między książkami
>
> Kaśka

Karteczkę spal :-))
:-) Bogusław

26. Data: 2004-05-25 05:44:45

Od: "mały" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>     Mam na wydaniu katalpy ,ok 40-50 sztuk,wys od 0,5 do 1,5m.
> Sa one gratis ,ale trzeba do mnie przyjechac i je zabrac ,Za fatyge
> doloze snopek rozowej konwalii.Lubin pomiedzy Legnica a Glogowem,
> tel.076/8424093 dzwonic wieczorem.Mirzan

co to są katalpy? czy jest gdzieś zdjęcie

27. Data: 2004-05-25 06:38:57

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mały wrote:

> co to są katalpy? czy jest gdzieś zdjęcie

Katalpa to drzewo. Co do zdjęcia to patrz tu: http://ag.bocznica.org/

Bea

28. Data: 2004-05-25 14:20:31

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:40B2EA01.6040702@poczta.onet.pl...

29. Data: 2004-05-27 21:31:33

Od: "Tomasz Bauer" <R...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk napisał:

> Katalpa to drzewo. Co do zdjęcia to patrz tu: http://ag.bocznica.org/
>
> Bea

Po polsku wabi się surma? Pewnie żeby było łatwiej :-D

--
Pozdrawiam z domu :-)
Tomek B.

30. Data: 2004-05-27 22:14:40

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po polsku wabi się surma? Pewnie żeby było łatwiej :-D
>
> --
> Pozdrawiam z domu :-)
> Tomek B.
> Warszawa

Surmia raczej

Pozdrawiam zasadniczo:-))
skryba

Ps. Tomku jakoś na priwa nie da sie do Ciebie nic przesłać? Z adresu trzeba
coś wyciąć? :-)

patent na roślinę?
Niezapominajki, stokrotki i prymulki...
przyjęcie się brzoskwini